Harry "motherfucking" Potter Harry "motherfucking" Potter
Ipaska jumissa Ipaska  jumissa
Lopettakaa kaikki Lopettakaa kaikki
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
UwU UwU
Hävittäjäoletetut leikkimässä Hävittäjäoletetut leikkimässä
Ylitse muiden! Ylitse muiden!
Bää bää :D Bää bää :D
Jumala Jumala
Hauskakaupunki Hauskakaupunki
Kissajuttuja Kissajuttuja
Tinderin kermaa osa 3 Tinderin kermaa osa 3
Pääsiäinen tulee, oletko valmis Pääsiäinen tulee, oletko valmis
Naiset ovat heikkoja Naiset ovat heikkoja
kohta päästään kylpyyn :3 kohta päästään kylpyyn :3
Varoitus Varoitus
Poliisi poistaa saastat kaduilta Poliisi poistaa saastat kaduilta
Itseruskettuva Itseruskettuva
Mitä hän harrastaa? Mitä hän harrastaa?
Urheiluruutu Urheiluruutu
Minkälainen bilettäjä olet? Minkälainen bilettäjä olet?
Sampo Sampo
Wo alle Straßen enden Wo alle Straßen enden
Sulate juustoa Sulate juustoa
 575 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.31 MB, 1 tiedosto, 16.04.2025 00:00:00
[ + 1 | ]

back to the future 8km/h edition :D

[80195] [b343727e2f40aca3.mp4] [3.31 MB] [848x480] [25.09s] [] []

auto

(729)  · 

rekka

(89)  · 

sähkö

(97)  · 

brrr

 · 

noob

(10)
16.04.2025 00:15:27
#692749 [+-] Piilota Suosittele

Kumma, kun ei kuitenkaan auton sähköjärjestelmää kärtsännyt ihan ensimmäisenä, kun
kumminkin kävi ja liikkui.

16.04.2025 00:22:56
#692750 [+2] Piilota Suosittele

>>692749 Diesel ei paljon sähköä tarvitse, kun se kerran on käyntiin saatu. Käytiin kerran 1600km lenkki pakulla, josta oli laturi sökönä. Ladattiin ennen lähtöä ja ennen paluumatkaa.

16.04.2025 13:58:58 | 14:24:34
#692812 [+-] Piilota Suosittele

>>692750 Juu kyllä vanhempi mekaanisella pumpulla oleva rouskuttaa vaikka
tuomiopäivään asti, kunhan vain jotain männäpäälle työnnettävää on.
Mutta yleensä niissäkin on vähänkään uudemmissa sähkönen pumppu itse
tankilta. Toki käyhän se nyt pienen pyräyksen sillä mitä letkuista löytyy.

Modermi diesel taitaa sotkea senverran paljon sähköä siihen ruiskutukseen,
että hyytyy ihan bensakoneen lailla, jos virta katoaa.

Ei tuo kyseinen kuormuri ihan niin vanhalta näytä, että olisi puhtaasti
mekaaninenkaan.
Plus bensakoneet ovat huomattavasti yleisempiä maailmalla, kuin täällä
pohjoisessa. Eli karvan kummastelen, että ei kuitenkaan heti kyykännyt
vaan rouskutti eteenpäin.

16.04.2025 16:04:25
#692842 [+1] Piilota Suosittele

>>692812 Noissa Paskastaneissa uudetkin autot ovat vanhemmalla tekniikalla ja suodattimessa riittää tavaraa useammankin metrin liikkumiseen, vaikka siirtopumppu pimahtaisi.

16.04.2025 16:26:21
#692850 [+-] Piilota Suosittele

>>692842 Tosiaan unohtu, että jossakin hinkuintiassa tehdään edelleen
kaasaritekniikkaa, kun on halpaa valmistaa massana toisiin paskalandioihin,
missä ei tiedetä tai välitetä tuon taivaallista jostakin ilmastokamppanjoista.

Kori hämäsi tässä senverran, että katsoin olevan ns. uudempi.

[ 7 viestiä | ]