Haluatko kivaa? Haluatko kivaa?
Valitintti Valitintti
Jos vielä tätä uutta pokemonia Jos vielä tätä uutta pokemonia
Hyvä byllerö Hyvä byllerö
The Smuginator The Smuginator
Kävitpä missä tahansa Kävitpä missä tahansa
Turbonegro, All My Friends Are Dead Turbonegro, All My Friends Are Dead
Maahanmuuton hinta suomelle Maahanmuuton hinta suomelle
Netflix adaptaatio Netflix adaptaatio
Näin menee Näin menee
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
Peppukipu Peppukipu
Ricardo tekee sen kaikille Ricardo tekee sen kaikille
hiirenloukku hiirenloukku
Rallyä Rallyä
lapsi tulossa lapsi tulossa
2D = 3D 2D = 3D
kotitekosta kotitekosta
Big Smoke Big Smoke
Hulahula Hulahula
Lätty lätisee Lätty lätisee
Vittu mikä työmaa Vittu mikä työmaa
Geenikaappi Geenikaappi
Telineapina Telineapina
 692 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 16.04.2025 03:16:12
[ + 1 | ]

Riikka

[80209] [1000010065.jpg] [0.11 MB] [1079x1039] [] []
1000010065.jpg

persut

(247)  · 

riikka purra

(59)
16.04.2025 13:25:47
#692809 [+3] Piilota Suosittele

No vittuako sitä piti niin kauheasti jopa mainostaa että me leikataan sulta vitun läski, isolta osaa kannattajakuntaa. Se saksikampanja oli typeryyden huippu, olisivat vaan tehneet eivätkä sillä kehuskelleet. Lisäksi se oli kokoomus josta kärsii nyt tyhmän Purran takia koko PS.

16.04.2025 18:34:40
#692876 [+2] Piilota Suosittele

>>692809 no jaa.. jos vaali puheita aikoinaan kuunteli niin ei pitänyt tulla kenellekkään yllätyksenä että leikataan.. se oli vähän niin kuin se teema.. ja ne idiootit jotka jakso sille itkeä on todellakin idiootteja, kun ei tajua että leikkauksia tehdään koska sosialistit on kusseet koko muropaketin märäksi 20 vuoden aikana. kuvitteleeko ihmiset että leikkausten tarve tulevaisuudessa jotenkin vähenee kun äänestivät sosialistit taas kusemaan.. hehe.

16.04.2025 19:55:56
#692897 [+3] Piilota Suosittele

>>692878 noh kerrotko jo sen olennaisen eron miksi, kotitalos voisi velkaantua loputtomasti yli oman maksukykynsä tai yritys tai valtio? vai oletko ylpeä PS:n äänestäjä? :) ei tuo vassarien vuotta 10 vanha one-liner enään uppoa, kuin muihin vassareihin. alat muistuttamaan yhden tempun divolia.. niin kuin kaikki sosialistit.

17.04.2025 16:22:41
#693077 [+1] Piilota Suosittele

>>692966 sulla ei ole siis mitään tietoa mistää, niin arvelinkin.
alkuperäiset sanonnat ovat muotoa "Valtiota ei voi johtaa kuin osakeyhtiötä" ja "Suomea ei voi johtaa kuin yritystä" väite tietysti itsessään on typerä koska voihan valtiota ohjata esimerkiksi sosialistien oppien mukaan, jolloin valtiot ennepitkään ovat käytännössä ylivelkaantuneita ja maksukyvyttömiä.. se jo itsessään todistaa että valtiota voidaan johtaa miten typerästi tahansa ja alkuperäinen typerä one-liner voidaan yhtähyvin kääntää muotoon: "ei valtiota voi johtaa sosialistien opeilla¨ Kun lopputulos on aina romahdus.
opettele ensikellalla enemmän kuin yksi heitto.. tai voisit vaikka opetella ajattelemaan itse :)

[ 7 viestiä | ]