Multibörh Multibörh
:3 :3
WTC WTC
ripuli neekeri ripuli neekeri
Perkele Perkele
Panokset kovenee Panokset kovenee
börhentelijät börhentelijät
Ei perkele Ei perkele
Reinikainen Reinikainen
Valupertti Kalassa Valupertti Kalassa
nälkäinen puputtaja nälkäinen puputtaja
laatikossa laatikossa
Nunna Nunna
sähläm sähläm
nigerians nigerians
Lihalaiva Lihalaiva
Heimosenkeimo puoliltapäivin Heimosenkeimo puoliltapäivin
Ihania naisia Ihania naisia
Selfie Selfie
purr purr
Hyvät muuvit Hyvät muuvit
Köyhyys Köyhyys
Ricardo game Ricardo game
Kamut? Kamut?
 578 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 16.04.2025 03:15:08
[ + 1 | ]

Granit

[80208] [1000010066.jpg] [0.3 MB] [1080x1620] [] []
1000010066.jpg

16.04.2025 15:10:22
#692824 [+3] Piilota Suosittele

minusta kirkon pitäisi olla yksityinen yhdistys joka toimii omilla varoillaan ilman verotusoikeutta ja muita yhteiskunnan koneistoja kuten virkamiespapistoa
sitten saisivat siellä täysi-ikäiset ihmiset minun puolestani palvoa tai vihkiä tahi kieltäytyä vihkimästä avioliittoon aivan keitä haluavat
toki tällaisen taikarituaalin tulos olisi sellaisenaan pätevä ainoastaan jeesuksen saatanan tai mikä se nyt sitten onkaan mitä palvovat silmissä mutta kyllähän se riittää
yhteiskunnalliset edut voidaan lunastaa erikseen vahvistamalla se maistraatissa mikä toki onnistuu vain jos se on muuten maan lakien mukainen

[ 2 viestiä | ]