ei voi olla köyhä jos on varaani ei voi olla köyhä jos on varaani
Pelkoa ja inhoa Ankkalinnassa Pelkoa ja inhoa Ankkalinnassa
PASKANEN AKKA PASKANEN AKKA
Matti Matti
Läski Paska uskovaisena Läski Paska uskovaisena
Uruk-Hau Uruk-Hau
palautetta palautetta
Verboten Verboten
Ipi&Sepi Ipi&Sepi
Paska-Akun 6 euron safkat 7-12 Paska-Akun 6 euron safkat 7-12
läski paska kuntoilee läski paska kuntoilee
No nyt on kkona No nyt on kkona
Ansiomitalia piirtämässä Ansiomitalia piirtämässä
Seposta on moneksi Seposta on moneksi
leffan tekoa leffan tekoa
Jumalan äiti Jumalan äiti
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
Ei se nyt käy Ei se nyt käy
Musteet pöksyihin Musteet pöksyihin
Läski Paska ja mustan miehen paluu Läski Paska ja mustan miehen paluu
R.I.P. Matti R.I.P. Matti
Hinnasto Hinnasto
Tällästä oli jäällä tänään Tällästä oli jäällä tänään
 691 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 16.04.2025 03:16:12
[ + 1 | ]

Riikka

[80209] [1000010065.jpg] [0.11 MB] [1079x1039] [] []
1000010065.jpg

persut

(247)  · 

riikka purra

(59)
16.04.2025 13:25:47
#692809 [+3] Piilota Suosittele

No vittuako sitä piti niin kauheasti jopa mainostaa että me leikataan sulta vitun läski, isolta osaa kannattajakuntaa. Se saksikampanja oli typeryyden huippu, olisivat vaan tehneet eivätkä sillä kehuskelleet. Lisäksi se oli kokoomus josta kärsii nyt tyhmän Purran takia koko PS.

16.04.2025 18:34:40
#692876 [+2] Piilota Suosittele

>>692809 no jaa.. jos vaali puheita aikoinaan kuunteli niin ei pitänyt tulla kenellekkään yllätyksenä että leikataan.. se oli vähän niin kuin se teema.. ja ne idiootit jotka jakso sille itkeä on todellakin idiootteja, kun ei tajua että leikkauksia tehdään koska sosialistit on kusseet koko muropaketin märäksi 20 vuoden aikana. kuvitteleeko ihmiset että leikkausten tarve tulevaisuudessa jotenkin vähenee kun äänestivät sosialistit taas kusemaan.. hehe.

16.04.2025 19:55:56
#692897 [+3] Piilota Suosittele

>>692878 noh kerrotko jo sen olennaisen eron miksi, kotitalos voisi velkaantua loputtomasti yli oman maksukykynsä tai yritys tai valtio? vai oletko ylpeä PS:n äänestäjä? :) ei tuo vassarien vuotta 10 vanha one-liner enään uppoa, kuin muihin vassareihin. alat muistuttamaan yhden tempun divolia.. niin kuin kaikki sosialistit.

17.04.2025 16:22:41
#693077 [+1] Piilota Suosittele

>>692966 sulla ei ole siis mitään tietoa mistää, niin arvelinkin.
alkuperäiset sanonnat ovat muotoa "Valtiota ei voi johtaa kuin osakeyhtiötä" ja "Suomea ei voi johtaa kuin yritystä" väite tietysti itsessään on typerä koska voihan valtiota ohjata esimerkiksi sosialistien oppien mukaan, jolloin valtiot ennepitkään ovat käytännössä ylivelkaantuneita ja maksukyvyttömiä.. se jo itsessään todistaa että valtiota voidaan johtaa miten typerästi tahansa ja alkuperäinen typerä one-liner voidaan yhtähyvin kääntää muotoon: "ei valtiota voi johtaa sosialistien opeilla¨ Kun lopputulos on aina romahdus.
opettele ensikellalla enemmän kuin yksi heitto.. tai voisit vaikka opetella ajattelemaan itse :)

[ 7 viestiä | ]