Sattumaako? Sattumaako?
Kipiä silimä Kipiä silimä
tämän takia Niilo22 sai bannia youwtubesta tämän takia Niilo22 sai bannia youwtubesta
Sarjakuvat on ihan tyhm- Sarjakuvat on ihan tyhm-
Jesse Jesse
ihana vanessa ihana vanessa
Brrrrringg Brrrrringg
Alikersantti akusedä Alikersantti akusedä
mysteerilaatikko mysteerilaatikko
nauti itsestäsi nauti itsestäsi
Historiantunti Historiantunti
eipäs hypitä pöydille eipäs hypitä pöydille
Jekku Jekku
Se ois sitten keskiviikko Se ois sitten keskiviikko
boo :3 boo :3
tämä on kyllä ihan hyvä :3 tämä on kyllä ihan hyvä :3
Tyypilliset kristityt Tyypilliset kristityt
cocacolan vastaus pepsi mainokseen cocacolan vastaus pepsi mainokseen
Pro tip Pro tip
Jopa Elon Musk tietää että Corona virus paniikki on tyhmää Jopa Elon Musk tietää että Corona virus paniikki on tyhmää
Pakolaisia Pakolaisia
Jos on Coronan takia pulaa vessanpaperista Jos on Coronan takia pulaa vessanpaperista
Naiset Naiset
kevin menee ulos :3 kevin menee ulos :3
@-
 920 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 08:13:59
[ + 10 | ]

Ukki ja runkkari

[9317] [grandpa.jpg] [0.06 MB] [720x774] [] []
grandpa.jpg

ukki

 · 

runkkari

(32)
20.03.2018 09:48:00
#39789 [+-] Piilota Suosittele

Olen nähnyt pappa-kaimasta vain yhden mustavalkokuvan. Komea mies. Keuhkosyöpä, eikä ollu eläissään polttanut tupakkia...

20.03.2018 15:10:52
#39875 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi ihmiskunnalla, tai sillä mitä siitä on enää jäljellä, on 2060 aika paljon parempaa tekemistä kun katsella kuvia jonneista.

20.03.2018 18:38:36
#39975 [+-] Piilota Suosittele

Tänään oli just juttu satakunnan kansassa, kun koululaisten reput painaa liikaa siis joku 6 kiloa keskimäärän. Vittu mitä velliperseitä jos ei sellasta jaksa kantaa.

20.03.2018 22:59:07
#40103 [+-] Piilota Suosittele

omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

21.03.2018 15:34:19
#40280 [+-] Piilota Suosittele

>>39788
häpeän sukupolvi.

Z-sukupolvi. Kakstuhattaluvun taitteen vaiheessa tai vähän ennen syntyneet.

Itse kuulun joko X-sukupolveen, tai Y:hyn (kasarin puolivälissä ja alle syntyneet). Osa meistäkin on velliperseytynyt.

>>40103
omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

Joo mä näin sen.. ööh.. tää?

[ 8 viestiä | ]