+25 def, 50% damage taken returned +25 def, 50% damage taken returned
Sulla on tuossa jotain :3 Sulla on tuossa jotain :3
Yoink Yoink
Hei katso, ilman käsiä :3 ..Et edes katsonut! >:3 Hei katso, ilman käsiä :3 ..Et edes katsonut! >:3
Mitä meksikolais-aku laulaa? Mitä meksikolais-aku laulaa?
Boop :3 Boop :3
sormi pillussa sormi pillussa
Dragoneja kaikkialla Dragoneja kaikkialla
False Positive - Detained False Positive - Detained
Jomppanen vs homie 97 (plussaa ajankohtaisuudesta) Jomppanen vs homie 97 (plussaa ajankohtaisuudesta)
Katsokaa mitä minä osaan Katsokaa mitä minä osaan
moi pitää mennä moi pitää mennä
Verkkokauppa.comin inventaario Verkkokauppa.comin inventaario
tissit! tissit!
Kuumies Kuumies
Lääke suvakin perskipuun Lääke suvakin perskipuun
metsän asukki metsän asukki
Sauna belt kasvattaa jopa hiuksia Sauna belt kasvattaa jopa hiuksia
kjeh kjeh kjeh kjeh
cool cool
juo es juo es
False Positive - Exiled (1/2) False Positive - Exiled (1/2)
halikisse :3 halikisse :3
Coolerin vaihto Coolerin vaihto
 511 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 21.04.2025 23:01:49
[ + 3 | ]

Pompejin runkkaava muumio

[80383] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [954x1018] [] []
tiedosto.jpg

runks

(6)  · 

muumio

(14)  · 

elmerin esi isä

22.04.2025 00:56:24
#694152 [+2] Piilota Suosittele

No jos tajuaa lähdön tulevan niin itte ainaki laittaisin toisen nyrkin perseeseen ja toisen sitten suuhun niin sais joskus parin tuhannen vuoden jälkeen tutkijat vähän ihmeteltävää.

Tästä muuten tulikin mieleen se tarina siitä pienlentokoneesta ja lentopelkoisesta kyytiläisestä.
Lentopelkonen joutu hyppään pienkoneen kyytiin ja oli aivan paska jäykkänä lennon ajan. Siinä sitten kone rupeskin sakkaamaan ja kyytiläinen oli aivan paniikissa, että tässäkö tää ny oli, että eikö vois tehdä vielä jotain. Lentäjä totes, että jos toimitaan nopeesti niin voi auttaa, että äkkiä housut kinttuun ja ohjainsauva perseeseen. No sehän tietenki teki niin ja kysy siinä syöksykiidossa, että tälläkö me selvitään tästä? Lentäjä sano, että ei, mutta ompahan onnettomuustutkijoilla jotain ihmeteltävää.

[ 3 viestiä | ]