Käväsin eilen malmilla hakemassa 20x1.75 ulkorengasta nojakkiin. Meno kuin Mogadishu Awenuella. Ei jumalauta. Olivat pysäköineet autojansa keskelle jalankulkuväylää. Yksi meinasi ajaa päälle.
Apinoita noi ovat saatana!
[
4 viestiä
|
]
⭰
helsinki
Suomi mainittu
Welcome to Helsinki
Kotkan meripäivät
Aluevaalit
Häslinki
valintojen mailma
Helsinki..
kaikki mukaan pelastamaan ilmastoa
Tyä ukkoa vituttaa
vintagea
helsinki tulvii
Miss Helsinki
Helsinki pride ja wuut wööt!
Helsinki
Helsingin vaakuna
Tarpeeton
Asiat voi tehdä toisinkin
Kokoomus Suomen asialla
Malmi HIAS 2009
Suomi
helsinki pride
Hyvät naiset ja herrat: Helsingin kaupunginvaltuusto