heheee heheee
Rokote Rokote
Whorehammer Whorehammer
Tyrönen sisällä onki jutku. Tyrönen sisällä onki jutku.
Arttu Lindeman Rant Arttu Lindeman Rant
Luolaston käyttäjien autot Luolaston käyttäjien autot
You like that You like that
Me ollaan ykkösiä Me ollaan ykkösiä
liian hyvää :3 liian hyvää :3
ankaraa on ankaraa on
It's futile It's futile
jethron vene jethron vene
Twitter Karen Twitter Karen
Pysykää idiootit poissa Pysykää idiootit poissa
hinttiaanipäällikkö hinttiaanipäällikkö
Niggers are fine Niggers are fine
Uppo-Nalle ja Erakko Uppo-Nalle ja Erakko
edistystä edistystä
Bigguinen döböttelijä :3 Bigguinen döböttelijä :3
Lihuora sekoilee sanoissaan, kuten aina Lihuora sekoilee sanoissaan, kuten aina
kukkupillut kukkupillut
Pallotemppu Pallotemppu
toyota jaris toyota jaris
Moden mahtivasara Moden mahtivasara
 489 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 30.06.2025 00:42:09
[ + 4 | ]

Kurkkaa

[81579] [8d2762ccb010c43c.avif.jpg] [0.12 MB] [1134x720] [] []
8d2762ccb010c43c.avif.jpg

rotta

(167)  · 

keimo

(15)  · 

heimosenkeimo

(82)
30.06.2025 16:21:36 | 16:22:08
#704556 [+1] Piilota Suosittele

>>704553
Olin tehny ttt hakemuksen ja ne tantat laitto mulle viestin että pelkkä tilitapahtumat ei oo riittävä, pitää olla tiliote. Jostain syystä mun tiliote näky pankissa niin et miltei joka päivälle oli oma tiliote, eikä kuukausittain. Lähetin pikku virne naamalla niille yli 30 liitettä.
Kirjotin vielä viestin et "vaaditte tiliotteen, nii täs tää ny olis".
Saa nähä meneenkö ees läpi vai jäänkö ilman toimeentulotukea kun ottaa varmaa vittuiluna ton vaikka en minä sille mitää mahda et en saanu tiliotetta kuukausi kerrallaan.

[ 3 viestiä | ]