kavereita kavereita
3/4 puhalmimella 3/4 puhalmimella
musti musti
Pötköttelijä Pötköttelijä
aika typerää aika typerää
that motherfucker that motherfucker
APULANTA APULANTA
Leipäkakku Leipäkakku
kulkukissa kulkukissa
Nice T-Rex Nice T-Rex
EA kurssilla EA kurssilla
skarppi upi skarppi upi
Evo mitsu Evo mitsu
:D :D
Pölli pallit Pölli pallit
hiprakassa :D hiprakassa :D
Pitemmän kaavan pötköttelyä Pitemmän kaavan pötköttelyä
TED TED
Peräkärryllä pääs märkä pieru Peräkärryllä pääs märkä pieru
normi normi
Hyi vittu Hyi vittu
Pimeyden voimat >:3 Pimeyden voimat >:3
huijau kuvakommentti huijau kuvakommentti
Hassan hakee turvapaikkaa osa II Hassan hakee turvapaikkaa osa II
 520 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 29.07.2025 21:12:55
[ + 3 - | ]

Randy bobandy

[82036] [360.jpg] [0.02 MB] [246x360] [] []
360.jpg

randy

 · 

tpb

(7)  · 

cheeseburger

 · 

maha

(42)
13.08.2025 08:53:41
#711545 [+-] Piilota Suosittele

>>709023

Nyt kannattaa tilata Lounealta 40 Giganen putki sitten:
Eikä edes maksa paljuu. 799 Eur per kuukausi. Muista sitten, että järjestelmän pitää olla kyvykäs tuohon datamäärään nähden. Itse tekisin siten, että laittaisin ulkoisen levypalvelimen jauhamaan niin ei tarvitsisi olla periaatteessa yhden yhtä levyä kiinni. Multiboot suoraan verkosta.

https://lounea.fi/yksityisille/valokuitu/maailman-nopein-kotinetti

13.08.2025 23:09:35 | 23:13:15
#711741 [+-] Piilota Suosittele

>>711545
799 Eur per kuukausi

Hah!! :D Mulla meni toi osittaisella lomalla 4 viikossa kaljaan. Ja sit lonkeroon joku 500€ ja takseihin sama 😥

e:valokuidusta. Mä sain 2v erikoistarjouksen viimekesänä just ennenku ne alotti rakentaa valokuituverkkoa tänne. 1000 meganen 5g eli nopein, mutta se alko jotenki tökkiä tossa kevään mittaan kun valokuituoperaatio jatkui.

Sain DNA:lta viestin johon piti vastata PÄTKII jos pätkii ja ne soitti kerran takas ku nukuin nomilla tietysti ~12:00 aikaan. KERRAN! Pitää itkeä kyllä tästä johonkin suuntaan ties vaikka seois sun vika >=(

[ 9 viestiä | ]