Put tere vere no fukin bänänäs! Put tere vere no fukin bänänäs!
Väärinymmärretty Väärinymmärretty
Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista. Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista.
Korson Ramsay Korson Ramsay
Älysi katkesi Älysi katkesi
Hassu kissa Hassu kissa
Joulu mehtäkämpällä Joulu mehtäkämpällä
Ihana nainen Ihana nainen
Virtahepo hampilääkärillä Virtahepo hampilääkärillä
Venäjän hämis Venäjän hämis
Sairaan nopee Sairaan nopee
Dance Dance
Hevikisu Hevikisu
Irstasta eläinseksiä Irstasta eläinseksiä
stacy ray stacy ray
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Aatu voi tulla ikkunan taa.. Ei itkeä saa, ei meluta saa, Aatu voi tulla ikkunan taa..
olawi olawi
kylmää kyytiä kylmää kyytiä
Hihi. t. Jussi Hihi. t. Jussi
Just A Little Bit of Fry and Laurie | BBC Comedy Greats Just A Little Bit of Fry and Laurie | BBC Comedy Greats
Venäjällä ollaan sokeita Venäjällä ollaan sokeita
Lampaita Lampaita
Joulupukki 345 päivää vuodesta Joulupukki 345 päivää vuodesta
Pelasti börhkamunsa Pelasti börhkamunsa
 518 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 29.07.2025 21:12:55
[ + 3 - | ]

Randy bobandy

[82036] [360.jpg] [0.02 MB] [246x360] [] []
360.jpg

randy

 · 

tpb

(7)  · 

cheeseburger

 · 

maha

(42)
13.08.2025 08:53:41
#711545 [+-] Piilota Suosittele

>>709023

Nyt kannattaa tilata Lounealta 40 Giganen putki sitten:
Eikä edes maksa paljuu. 799 Eur per kuukausi. Muista sitten, että järjestelmän pitää olla kyvykäs tuohon datamäärään nähden. Itse tekisin siten, että laittaisin ulkoisen levypalvelimen jauhamaan niin ei tarvitsisi olla periaatteessa yhden yhtä levyä kiinni. Multiboot suoraan verkosta.

https://lounea.fi/yksityisille/valokuitu/maailman-nopein-kotinetti

13.08.2025 23:09:35 | 23:13:15
#711741 [+-] Piilota Suosittele

>>711545
799 Eur per kuukausi

Hah!! :D Mulla meni toi osittaisella lomalla 4 viikossa kaljaan. Ja sit lonkeroon joku 500€ ja takseihin sama 😥

e:valokuidusta. Mä sain 2v erikoistarjouksen viimekesänä just ennenku ne alotti rakentaa valokuituverkkoa tänne. 1000 meganen 5g eli nopein, mutta se alko jotenki tökkiä tossa kevään mittaan kun valokuituoperaatio jatkui.

Sain DNA:lta viestin johon piti vastata PÄTKII jos pätkii ja ne soitti kerran takas ku nukuin nomilla tietysti ~12:00 aikaan. KERRAN! Pitää itkeä kyllä tästä johonkin suuntaan ties vaikka seois sun vika >=(

[ 9 viestiä | ]