Uutta televisiossa! Uutta televisiossa!
Laettakaas ny lissee näit itkevän ryssän juttuja :D Laettakaas ny lissee näit itkevän ryssän juttuja :D
Meillä ei äänestellä. Meillä ei äänestellä.
Jaappanin koira sugoiiii Jaappanin koira sugoiiii
Ylpeästi suomalainen Ylpeästi suomalainen
nautti metsän antimia nautti metsän antimia
reddit reddit
Joonas91 Joonas91
Taas syrjitään 😔 Taas syrjitään 😔
Salakuva? Salakuva?
Metal Slug 2 Metal Slug 2
You are failure You are failure
sähköautot sähköautot
Demarit TAAS ... Demarit TAAS ...
Lokki kivellä Lokki kivellä
Rydman ja "Petra" Rydman ja "Petra"
Darwin Darwin
Insane in the membrain Insane in the membrain
apinointia apinointia
Noin viikon uutiaet- Demarit Noin viikon uutiaet- Demarit
Moraali Moraali
Rottien juhlapäivä Rottien juhlapäivä
Hyllymbyvör Hyllymbyvör
titanic ei oo mitään titanic ei oo mitään
 686 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.43 MB, 1 tiedosto, 31.07.2025 12:57:51
[ + 10 - | ]

mustalaisleirille lannoitetta

[82063] [025425bb4630c395.mp4] [4.43 MB] [480x854] [44.14s] [] []

mustalaiset

(17)  · 

ranska

(51)
31.07.2025 19:03:05
#709367 [+3] Piilota Suosittele

Aika tasaista nurmikkoa, ei viljelymaata ainakaan tuolla hetkellä, paskaruiskutus siis ihan ryöstelyn, huijaamisten, varkauksien ja turvallisuuden takia. Oikein.

01.08.2025 16:00:21
#709468 [+1] Piilota Suosittele

Ranskassa ja briteissä on vissiin maajuisseilla ja ns. turisteilla jotain isompaa
kärhämää ollut jo pitkään. Tullaan jostakin ja laitetaan pellolle leiri pystyyn eikä
ymmärretä puhetta, että siinä ei ole leirinpaikka, vaikka tasaista peltoa onkin.

Ovat ruvenneet sitten tekemään näitä ns. lannoitus ja auraus iskuja omiin peltoihin.
Paskaa sitten kylkeen ja tien vierestä pelto senverran syvältä nurin, että
tavan henkilöautolla ei siitä mennä enää ylitse takaisin tielle.

Joku tarjoutu sitten 100 punnalla kpl hinaamaan ketjuilla näiden autoja sen rapakon ylitse.
Tai vaihtoehto on soittaa poliisi kertomaan tosiasia, että ollaan väärässä paikassa
ja tilaavat hinurin joka maksaa sitten vähän enemmän.

Oli muuten aavistuksen kiukkuista lontoon turistia puimassa nyrkkiä jollekkin skottitaustaiselle
isännälle, joka otti kaiken silkkana kehuna.

01.08.2025 16:59:21
#709487 [+-] Piilota Suosittele

>>709468
Paskaa sitten kylkeen ja tien vierestä pelto senverran syvältä nurin, että

tavan henkilöautolla ei siitä mennä enää ylitse takaisin tielle.

😅 Jos poliisi ei saa niitä pois toisen mailta niin sitten.

01.08.2025 18:35:27
#709516 [+2] Piilota Suosittele

Tein muutama vuosi sitten vähän vastaavanlaisen, mutta kylläkin puhtaamman tempun jollekkin kusipäälle. Oli jättänyt talvella autonsa minun metsätielle niin, että kulkemaan ei päässyt ja mennyt kuka ties minne. Siinä sattui olemaan pelto kuhdalla ja sen verran matala oja, että traktorilla pääsi yli. Aukaisin siihen kiertoreitin, että pääsin kulkemaan. Johonkinhan ne lumet siitä tietysti piti siirtää, niin kannoin ne etukuormaimella sen auton etu- ja takapuolelle.
Oli se siitä hävinnyt kun seuraavana päivänä siinä kuljin - ei tullut kyselemään aurausapua. Näytti olleen lapio mukana.

[ 8 viestiä | ]