>>710072 Keimo söi tota teininä sillai et leikkasin puoliks sen kaalin ja näpeksin sitä samalla ku pelasin. Äiti rupes sit ostaa kaksi kukkakaalia, toinen oli ruuanlaittoon ja toinen oli keimon ja keimon isän kaali.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Rouskista
mässyt
Juuh elikkäs, tacotorstai
kana riisi hässäkkä munalla
herkuttelua
Tuoppi
Kenway päätti mitä syön
Kun on aivovamma niin on pakko
Mättö ja palkka
Nälkä yllätti
Pyttipannu Brasilialaisittain
Bon apetit
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret