Tämmöstä tällä kertaa Tämmöstä tällä kertaa
Modern first world pröblems Modern first world pröblems
Viime päivien relevanssi on huikea Viime päivien relevanssi on huikea
Tästä ei saa vitsailla T. Nyman Tästä ei saa vitsailla T. Nyman
Catnip Catnip
DMC5 DMC5
Tiimityöskentely Tiimityöskentely
Taidetta Taidetta
Saaria Saaria
Idyllinen keväinen maanantai Idyllinen keväinen maanantai
*Kurkku laulu kovenee* *Kurkku laulu kovenee*
Noooooouuuuu!!! >:3 Noooooouuuuu!!! >:3
Peli oli töötätty alusta lähtien Peli oli töötätty alusta lähtien
Hurjistui Hurjistui
Yo dawg Yo dawg
kesä tulee ja grilli kuumenee kesä tulee ja grilli kuumenee
Iha vitun jepa Iha vitun jepa
Perus luolastolainen selaa luolastoa Perus luolastolainen selaa luolastoa
Valvonta pelaa Valvonta pelaa
Käänne Brexit-neuvotteluissa! Käänne Brexit-neuvotteluissa!
End game End game
Ei pysy housuis Ei pysy housuis
Jos vaan kiinnostaisi Jos vaan kiinnostaisi
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
 688 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 08.08.2025 14:58:59
[ + 7 | ]

Ihana Tiina

[82220] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [966x1337] [] []
tiedosto.jpg

nainen

(2356)

pyörä

(84)

varas

(150)

anaali

(144)
09.08.2025 00:46:05 | 00:47:12
#710726 [+3] Piilota Suosittele

>>710699 Joku Rapiksen kaltainen satulannuuhkija kenties? Tiinan pillu haisee, kuten jo Perseraiskauksen laulussa sanotaan, joten ehkä Rapis päätti kerätä Tiinan satulan kokelmiinsa. Normaalistihan Rapsis nuuhkii vain maahanmuuttajamiesten pyörien satuloita, kun nekin haisevat rajusti.

13.08.2025 07:46:18
#711533 [+-] Piilota Suosittele

>>710699

Mä lahjoitin talonyhtiön asukkaalle mun Cannondale Jekyllin. Annoin sille sen omistutspaperit ja kaikki. Ihan helvetin hyvä ajettava oli ja Lefty-haarukalla. Fox:n mukaan siihen ei saa enää iskariin varaosia ja iskari on ajalta, jolloin tapeltiin mikä takaiskarimalli on pysyvä. Totesin, että lahjoitan sen pois sitten. 2 vuotta on nyt ollut tuolla kellarissa täysin vapaana. Siitä on satula viety.

13.08.2025 22:40:53 | 22:42:24
#711725 [+-] Piilota Suosittele

>>711533
Siitä on satula viety.

Nojakista? Eli siitä on sohva viety.

e: takaiskarit on tainneet hävitä, sain sellaisen pyörän joskus ennen mopokorttia kuten moni muukin, en ole nähnyt niitä kun pyöräilin pari vuotta sitten vielä ennen perseenreiän pukamia.

14.08.2025 17:43:37
#711900 [+-] Piilota Suosittele

>>711793
Kova hinta polkupyörästä. Ite ostin 2003 satasella maastopyörän jostain Tokmannia vastaavasta.

Noh, joku sitten paskoi sen kun ei saanut lukkoa rikki. Sama kävi Ninjalle jota joku ei saanut käyntiin, ja toiselle pyörälle. Kaupungissa oli ihan perseestä asua kerrostalossa 😤

14.08.2025 18:09:14
#711917 [+-] Piilota Suosittele

>>711900

Se Cannondale on Semi-pro. Ei mikään rimpula Biltemasta. Harrastepyörä maksaa, samoin kuin nojapyörät maksavat. Nojakilpapyörää en ole koskaan halunnut. Haluan nautintoa, mukavuutta. Mukavuus toki saakeli maksaa. Sitä varten käydään töissä, että semmoista saa. Jotkut saa perkele ilmaiseksi kun kertoo että on vatsahaava muuten jos ei saa.

14.08.2025 18:39:51
#711939 [+-] Piilota Suosittele

>>711917
Polkisin karuilla menemään jos voisin, pitää alottaa taas vaan painojen nostelu 1,5kk totaalisen tauon jälkeen. Tien päälle en pääse koska mullon niin erikoinen perse (peräpukama).

[ 16 viestiä | ]