Heitä rööki Heitä rööki
oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!! oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!!
Kivi on tosiaan ''kokkaillut'' jotain Kivi on tosiaan ''kokkaillut'' jotain
Silhuettiarvoitus - mitä on päiväpeiton alla? Silhuettiarvoitus - mitä on päiväpeiton alla?
Turppia harmittaa Turppia harmittaa
Karvisen faili Karvisen faili
Monty Python - I Like Chinese (w/ lyrics] Monty Python - I Like Chinese (w/ lyrics]
Gondola ristiretkellä Gondola ristiretkellä
magneetit magneetit
suomi mannerheim suomi mannerheim
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
Tästä lähtee Tästä lähtee
sami hedberi ja muslim sami hedberi ja muslim
Kissasarjiskokoelma Kissasarjiskokoelma
Joulutunnelmaa turrin kodissa Joulutunnelmaa turrin kodissa
Ukki ja runkkari Ukki ja runkkari
kattoo tolleen kattoo tolleen
Onneksi oli turvavyö Onneksi oli turvavyö
WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?! WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?!
Valupertsa ja Rotek valaa Valupertsa ja Rotek valaa
Vastenmielinen söpökisse viikkaa Vastenmielinen söpökisse viikkaa
Introvertti psykoosissa Introvertti psykoosissa
Unimyssy Unimyssy
Kissani Kissani
 706 näyttökertaa, 17 viestiä, 11.33 MB, 1 tiedosto, 14.08.2025 16:43:11
[ + 1 | ]

Ihana nainen

[82311] [ihana_nainen.mp4] [11.33 MB] [1280x720] [90.52s] [] []

minttu

(9)  · 

koponen

(9)  · 

vasemmisto

(216)
14.08.2025 17:00:15
#711878 [+1] Piilota Suosittele

>>711877
Toi median muija on selkeetä laitoskamaa, mutta pakko myöntää että sellanen pieni "bimbous" on joskus naisissa ihan söpöä. Esimerkiks exä ehdotti että mennään festareille ja otetaan teltta mukaan. Mietin että millä me mennään, autolla? Entä jos joku pöllii sen auton? No exä sit kirkkain silmin "No jos me vaik sidotaan naru siitä autosta telttaan kii?" :D

Mä itkin ja nauroin samaan aikaan.

14.08.2025 17:11:00
#711880 [+4] Piilota Suosittele

Jaa tää on nyt sitä sen taidetta 🥴 paljonkohan se saa tukia tuohon, ja opettaako se tuollaista kursseillaan.

Joskus toivois että ois syntyny eri aikaan tai ei ollenkaan. Siis tuo tai minä.

14.08.2025 18:00:40
#711912 [+3] Piilota Suosittele

>>711893 No ei näittenkaa tarvi yöunia menettää. Vassarit on vassareita ja jos vasemmistoa äänestää taas hallitukseen niin varma asia on että tuokin lutka saa taiteelleen vitusti apurahaa.

14.08.2025 18:17:21
#711925 [+3] Piilota Suosittele

Melkoista.

Noh, AMK tausta, opettajatausta. Kuulostaa hyvältä, että tekee tämmöistä "taidetta". Kunnioitusta tuommoisesta ei tule ainakaan minulta. Kas kun ei kussut penkille, että tairetta siitä.

Voi jumalauta!

14.08.2025 18:19:01
#711926 [+4] Piilota Suosittele

>>711880

Varmasti opettaa ja tämmöiseen pitää saada ilmainen tila. Koska muutoin taiteen tekeminen maksaa itselle. Sehän joutuu jo maksamaan itse noi taidevälineet. Sekin on liikaa.

14.08.2025 19:03:20
#711951 [+2] Piilota Suosittele

>>711926
Olen monesti sanonut täälläkin että pitäskö sitä ryhtyä taiteilijaks mutten ikinä taiteen vuoksi, tai ehkä se paranis jopa mun homopiirroksilla mutta neekerinkyrvät saattais olla vielä no-no!

15.08.2025 10:48:52
#712047 [+-] Piilota Suosittele

Tai ehkä Minttu on ollut juuri Tykyn opetuksessa, on vain unohtanut opeista "tämä on ilmaista" kohdan pois.

[ 17 viestiä | ]