rikkoi sen häkin rikkoi sen häkin
Ihme värkkejä Ihme värkkejä
Kunnan pojat ahkeroi Kunnan pojat ahkeroi
Kaljajemma Kaljajemma
Hiihtokisat Hiihtokisat
Äiti äiti äiti äiti äiti Äiti äiti äiti äiti äiti
Ryssä musaa Ryssä musaa
Kuoli saatana kollaasi 3 Kuoli saatana kollaasi 3
jo syntyessään pidätetty jo syntyessään pidätetty
Lisääki sai ottaa... Lisääki sai ottaa...
Hentai with senpai Hentai with senpai
Tämä on hapsenkakkiainen Tämä on hapsenkakkiainen
Käsikylpy Käsikylpy
Ryssä kertoo kaskun Ryssä kertoo kaskun
Cyanide & Happiness Cyanide & Happiness
Sinä pahapylly sinä Sinä pahapylly sinä
Numeronaapuri Numeronaapuri
aku ankka saria kuva monesko lie aku ankka saria kuva monesko lie
Ricardo Ricardo
Bee movie Bee movie
Hakkaraista vituttaa Hakkaraista vituttaa
Tuolileikki Tuolileikki
Koira ja kissakoira 2 Koira ja kissakoira 2
ei hätää minä pelastan teidät :3 ei hätää minä pelastan teidät :3
 706 näyttökertaa, 17 viestiä, 11.33 MB, 1 tiedosto, 14.08.2025 16:43:11
[ + 1 | ]

Ihana nainen

[82311] [ihana_nainen.mp4] [11.33 MB] [1280x720] [90.52s] [] []

minttu

(9)  · 

koponen

(9)  · 

vasemmisto

(216)
14.08.2025 17:00:15
#711878 [+1] Piilota Suosittele

>>711877
Toi median muija on selkeetä laitoskamaa, mutta pakko myöntää että sellanen pieni "bimbous" on joskus naisissa ihan söpöä. Esimerkiks exä ehdotti että mennään festareille ja otetaan teltta mukaan. Mietin että millä me mennään, autolla? Entä jos joku pöllii sen auton? No exä sit kirkkain silmin "No jos me vaik sidotaan naru siitä autosta telttaan kii?" :D

Mä itkin ja nauroin samaan aikaan.

14.08.2025 17:11:00
#711880 [+4] Piilota Suosittele

Jaa tää on nyt sitä sen taidetta 🥴 paljonkohan se saa tukia tuohon, ja opettaako se tuollaista kursseillaan.

Joskus toivois että ois syntyny eri aikaan tai ei ollenkaan. Siis tuo tai minä.

14.08.2025 18:00:40
#711912 [+3] Piilota Suosittele

>>711893 No ei näittenkaa tarvi yöunia menettää. Vassarit on vassareita ja jos vasemmistoa äänestää taas hallitukseen niin varma asia on että tuokin lutka saa taiteelleen vitusti apurahaa.

14.08.2025 18:17:21
#711925 [+3] Piilota Suosittele

Melkoista.

Noh, AMK tausta, opettajatausta. Kuulostaa hyvältä, että tekee tämmöistä "taidetta". Kunnioitusta tuommoisesta ei tule ainakaan minulta. Kas kun ei kussut penkille, että tairetta siitä.

Voi jumalauta!

14.08.2025 18:19:01
#711926 [+4] Piilota Suosittele

>>711880

Varmasti opettaa ja tämmöiseen pitää saada ilmainen tila. Koska muutoin taiteen tekeminen maksaa itselle. Sehän joutuu jo maksamaan itse noi taidevälineet. Sekin on liikaa.

14.08.2025 19:03:20
#711951 [+2] Piilota Suosittele

>>711926
Olen monesti sanonut täälläkin että pitäskö sitä ryhtyä taiteilijaks mutten ikinä taiteen vuoksi, tai ehkä se paranis jopa mun homopiirroksilla mutta neekerinkyrvät saattais olla vielä no-no!

15.08.2025 10:48:52
#712047 [+-] Piilota Suosittele

Tai ehkä Minttu on ollut juuri Tykyn opetuksessa, on vain unohtanut opeista "tämä on ilmaista" kohdan pois.

[ 17 viestiä | ]