tiedä paikkasi, poika. tiedä paikkasi, poika.
Huumonin luominen :3 Huumonin luominen :3
Selvästi Luolaston käyttäjä Selvästi Luolaston käyttäjä
Ikuinen Gehennan liekki Ikuinen Gehennan liekki
Muna vedessä Muna vedessä
true love true love
Musavideo - We Were Soldiers / M.M. (John Wick soundtrack) Musavideo - We Were Soldiers / M.M.  (John Wick soundtrack)
Miten tuokin on onnistunut Miten tuokin on onnistunut
Onko ongelmia naapuri? Onko ongelmia naapuri?
1800-luvun Gondola 1800-luvun Gondola
lusikkauistimeni lusikkauistimeni
Melonin vartia Melonin vartia
Kikkailua Kikkailua
"The Heart Annihilator" "The Heart Annihilator"
eka ja toka eka ja toka
Mitäs tässä Mitäs tässä
1 pisteen vihje että olet ajellut kauhuelokuvaan 1 pisteen vihje että olet ajellut kauhuelokuvaan
Palautuksen kiertämistä Palautuksen kiertämistä
The Harpoons!.jpg The Harpoons!.jpg
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Tape face Tape face
SouthPark SouthPark
Hä? Hä?
eipäs kalastella blussia eipäs kalastella blussia
 681 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.99 MB, 4 tiedostoa
15.09.2025 15:44:31
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 15.09.2025.

Hessu

[83082] [Hessu1.jpg] [0.51 MB] [1262x1295] [] []
Hessu1.jpg
[83081] [Hessu2.jpg] [0.21 MB] [1500x2000] [] []
Hessu2.jpg
[83080] [Hessu3.jpg] [0.16 MB] [777x1058] [] []
Hessu3.jpg
[83079] [Hessu4.jpg] [0.11 MB] [645x606] [] []
Hessu4.jpg

hessu

(30)  · 

koira

(1229)  · 

valokuva

(24)  · 

söpö

(163)  · 

sekarotuinen

 · 

hauva

 · 

piski

 · 

seropi

16.09.2025 05:20:59
#717346 [+1] Piilota Suosittele

>>717337
No voi ny wuff wuff sentään. Kohta vielä sanot, että susta on tullu ihan bona fide theriaani :D

Paljos "Hessulla" muuten on ikää? Mun lammas-mangusti on tätä nykyä ny reilu 12. Ai että mikäkö? No se perkele syö ruohoa ja kun tahtoo jotain tai näkee kavereita niin huitoo etutassuillaan ku mikäkin Muhammed Ali.

17.09.2025 03:41:47
#717492 [+-] Piilota Suosittele

>>717380
Sitte Hopon pitää saada oikeen kunnon herkkukimara! Meillä oli aikonaan bichon frise ja sen kaverina sitten muutaman vuoden nuorempi perhoskoiran ja tiibetinspanielin sekasikiö. Varsinki bichoni oli aivan hulluna kuivattuihin sian korviin. Kerranki jouluna käärittiin sitten pojille ihan omat paketit jotka saivat sitten repiä auki niin kauhea veto päällä Joonalla. Jere otti lunkimmin ja roudas oman pakettinsa vaan vähän syrjemmälle.

Oli mielenkiintosta kattua, että miten nopeasti bichoni veti suunnilleen sen pään levyisen korvan naamariin tosta vaan. No olihan niille molemmille tietenki siinä isossa pussissa sitten lisääkin, mutta noolaaminen meni sen verran vakavaksi, että ei saanu hetkenkään rauhaa ku poika yritti loikkia pöydälle herkkujen perään. Nostin sitten kirjahyllyn päälle jemmaan niin siinä se piruparka istu hyllyn vieressä monta tuntia, pää kenossa tuijottaen ylös ja piti semmosta meteliä, että naapurit varmaan luuli meillä olevan orgiat käynnissä :D

Tää lam-mang puolestaan ei välittäny possun korvista tuon taivaallista ku tyrkytin.

[ 7 viestiä | ]