Ninjakissa ja kala Ninjakissa ja kala
hyppy hyppy
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Pro ratsastaja Pro ratsastaja
Ruokaa Ruokaa
Kun viinapaketti saapuu Kun viinapaketti saapuu
hapsi treenaamassa hapsi treenaamassa
saattaa olla vähän jyrkkä saattaa olla vähän jyrkkä
Putendo, Vladstation vai Z-Box? Putendo, Vladstation vai Z-Box?
Kommareita kaikkialla! Kommareita kaikkialla!
Jaakko Teppo - Abdullah Jaakko Teppo - Abdullah
Happy Meal Happy Meal
miksi kukan ei vatsaa miksi kukan ei vatsaa
Persulla seisoo Persulla seisoo
Patteri väärin päin Patteri väärin päin
Persujen kommarivihan syy Persujen kommarivihan syy
Viisaita sanoja Viisaita sanoja
camping camping
Hesarin kansi Hesarin kansi
Jee! Sus tulee! Jee! Sus tulee!
Kenelle sykkii eniten? Kenelle sykkii eniten?
BMP-laulu BMP-laulu
Moikka meen nukkuun Moikka meen nukkuun
The Ring The Ring
 679 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.99 MB, 4 tiedostoa, 15.09.2025 15:44:31
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 15.09.2025.

Hessu

[83082] [Hessu1.jpg] [0.51 MB] [1262x1295] [] []
Hessu1.jpg
[83081] [Hessu2.jpg] [0.21 MB] [1500x2000] [] []
Hessu2.jpg
[83080] [Hessu3.jpg] [0.16 MB] [777x1058] [] []
Hessu3.jpg
[83079] [Hessu4.jpg] [0.11 MB] [645x606] [] []
Hessu4.jpg

hessu

(30)  · 

koira

(1229)  · 

valokuva

(24)  · 

söpö

(163)  · 

sekarotuinen

 · 

hauva

 · 

piski

 · 

seropi

16.09.2025 05:20:59
#717346 [+1] Piilota Suosittele

>>717337
No voi ny wuff wuff sentään. Kohta vielä sanot, että susta on tullu ihan bona fide theriaani :D

Paljos "Hessulla" muuten on ikää? Mun lammas-mangusti on tätä nykyä ny reilu 12. Ai että mikäkö? No se perkele syö ruohoa ja kun tahtoo jotain tai näkee kavereita niin huitoo etutassuillaan ku mikäkin Muhammed Ali.

17.09.2025 03:41:47
#717492 [+-] Piilota Suosittele

>>717380
Sitte Hopon pitää saada oikeen kunnon herkkukimara! Meillä oli aikonaan bichon frise ja sen kaverina sitten muutaman vuoden nuorempi perhoskoiran ja tiibetinspanielin sekasikiö. Varsinki bichoni oli aivan hulluna kuivattuihin sian korviin. Kerranki jouluna käärittiin sitten pojille ihan omat paketit jotka saivat sitten repiä auki niin kauhea veto päällä Joonalla. Jere otti lunkimmin ja roudas oman pakettinsa vaan vähän syrjemmälle.

Oli mielenkiintosta kattua, että miten nopeasti bichoni veti suunnilleen sen pään levyisen korvan naamariin tosta vaan. No olihan niille molemmille tietenki siinä isossa pussissa sitten lisääkin, mutta noolaaminen meni sen verran vakavaksi, että ei saanu hetkenkään rauhaa ku poika yritti loikkia pöydälle herkkujen perään. Nostin sitten kirjahyllyn päälle jemmaan niin siinä se piruparka istu hyllyn vieressä monta tuntia, pää kenossa tuijottaen ylös ja piti semmosta meteliä, että naapurit varmaan luuli meillä olevan orgiat käynnissä :D

Tää lam-mang puolestaan ei välittäny possun korvista tuon taivaallista ku tyrkytin.

[ 7 viestiä | ]