Norjalainen kynttilä Norjalainen kynttilä
hyvät käytöstavat xD hyvät käytöstavat xD
Kaikki anime pähkinänkuoressa Kaikki anime pähkinänkuoressa
Tohtori Karhu Tohtori Karhu
Hyvännäkönen Laku-Petra Hyvännäkönen Laku-Petra
HNNNNNNGGGGGGGGGGH HNNNNNNGGGGGGGGGGH
puuJALKAvitsi GET IT???!!! puuJALKAvitsi GET IT???!!!
tyttözelda:) tyttözelda:)
hauskaa hehe hauskaa hehe
mitä silmäni näkevätkään :-DD mitä silmäni näkevätkään :-DD
Intricate implication Intricate implication
Tuomas Veturi Tuomas Veturi
Ilme tallennettu'd Ilme tallennettu'd
Kaupunkipuolustuksen perusoppi Kaupunkipuolustuksen perusoppi
ay lmao.jpg ay lmao.jpg
dab dab
hän on teitä kaikkia älykkäämpi hän on teitä kaikkia älykkäämpi
Tähtitieteilijä Tähtitieteilijä
vihdoinkin vihdoinkin
ruokinta ruokinta
Kun baarissa joku heittää selvää vinkkiä Kun baarissa joku heittää selvää vinkkiä
asd asd
Shhhiiieeeet Shhhiiieeeet
Homer ja mahtava meno tiukka etukeno Homer ja mahtava meno tiukka etukeno
 1 667 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.06 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 00:25:04
[ + 0 | ]

Nuole sitä persettä homo

[58256] [jijihihihih.gif] [1.06 MB] [500x281] [] []
jijihihihih.gif

09.11.2021 23:16:59
#514712 [+-] Piilota Suosittele

>>514554
>>514576
Tuohan on selevästi kuvattu sisältä. Se mun filimi on sieltä erämaamökin ikkunan takaa eikä kuvanlaatukaan oo kummonen. Näätte sitte sen filimin ku lopultaki suostutte päästämään mut räntä sateesta sisälle ja osallistumaan ilonpitoon. Voisin tuua kunnon laitteistotki ja lelut niin ei tarvis käyttää tuota kertakäyttökameraa iliman salamaa.

10.11.2021 21:04:04
#515035 [+-] Piilota Suosittele

>>514964
Ekkö nää lukenu sillon kerran ku valittelin että joudun räntäsateessa olemaan ikkunan takana kuvaamassa sua ja valuperttiä? Sannoin vielä, että välillä oon varovaisesti käyny etteisen puolella lämmittelemässä ja menny sitte ikkunan alle taas jatkamaan salakattelua.

13.11.2021 20:02:22
#515943 [+-] Piilota Suosittele

>>515711
No semmostaki on joskus tullu harrastettua. Toisinaan aviopuolisot ottaa yhteyttä ku ne epäilee, että niiden puolisot on uskottomia. No onhan ne ku ensin verotuloista kattelen, että ketkä tekee rahaa ja sitten vamppaan ne. Annan sitte nimettömän vihjeen puolisolle ja tällä tavalla sugardaddyn/-mamman lahjat ensin keränneenä saan vielä palkkion puolisolta. Raha maailmaa pyörittää ♫. Ootko muuten koskaan jääny kiinni kaapissa runkkaamisesta työpaikalla?

15.11.2021 09:26:21
#516455 [+-] Piilota Suosittele

>>515943
En ole koskaan jäänyt kiinni runkkaamisesta. Sinänsä ihme kun nuorempana seksiä oli 7 tai enemmän kertaa päivässä, ja silti hanska heilui.

15.11.2021 23:54:59
#517316 [+-] Piilota Suosittele

>>516455
No nii'i! Eikö ookki se komero hyvä piilo? Sillon ku olin vielä Ruusussa myyjänä ja olin kaapissa nostelemassa kaljakoreja samalla ku oli maha ummella. Hirviä ähinä ja öhinä niin työkaverit päätteli mun runkkaavan siellä ja huutivat, että tulisit sinäki jo sieltä kaapistas ja tässä sitä nyt ollaan :3

[ 15 viestiä | ]