>>718066 Nyrkin kokonen sibale :D Ja joo, paljon on sellasia asioita joita pitäis kokeilla. Sit ku ois aikaa on kaikkee muuta tekemistä. Mut toi juokseva muna ei oo kyl mun juttu. Aina laivalla ja hotelleissa etsin kovaks kypsennetyt munat tai jätän ottamatta. Ne muutaman minuutin munat on ku räkää söis
>>718284 Jep, ei ne Haapasalon hatsapuritkaan mitään terveysruokaa ole. Juustoa, voita, rasvaa saatanasti. Toisaalta, saa sitä rasvaa myös burger kingistä
[
5 viestiä
|
]
⭰
Läskisoosia
Tahdon vain haukun :3
Homma hallussa
Hyi helvetti
Willin willin westin evästä
mässyt
Valikoiva kuulo
venäjää
Meilingin ruokatauko
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?