sauna :3 sauna :3
Illan naurut Illan naurut
Soppajauhe Soppajauhe
Apua. t. Kuro O__O :3 Apua. t. Kuro O__O :3
heviä heviä
Ruotsi on mennyttä Ruotsi on mennyttä
Success! Success!
Akulla on kunnon yrtit Akulla on kunnon yrtit
mä mä mä :3 mä mä mä :3
Rötv Rötv
My summer car My summer car
unelma unelma
Onnea 2019 elämämkallu palkinnon voittajalle Onnea 2019 elämämkallu palkinnon voittajalle
Botskikatti 2 Botskikatti 2
Oletettu Oletettu
Ukaasi Ukaasi
moraaliton lelu moraaliton lelu
Tyhmyys ei ole kaukana rohkeudesta Tyhmyys ei ole kaukana rohkeudesta
Älköön tämä aikakausi unohtuko Älköön tämä aikakausi unohtuko
Yliluonnollinen Nenäliina Yliluonnollinen Nenäliina
Ei mennyt niin kuin elokuvissa Ei mennyt niin kuin elokuvissa
kuplia kuplia
hei minä kuulun tänne :3 hei minä kuulun tänne :3
manne gondolat manne gondolat
 422 näyttökertaa, 4 viestiä, 18.51 MB, 1 tiedosto, 21.10.2025 16:07:20
[ + 0 | ]

alpha karen

[83942] [fa7340560de21a99.mp4] [18.51 MB] [1280x720] [78.73s] [] []

poliisi

(332)  · 

liikennepysäytys

 · 

karen

(29)
21.10.2025 20:41:30
#722968 [+-] Piilota Suosittele

Sellanen ikävä pikkuseikka, että pieni ylinopeus,punaisiin vetäminen, stoppiin pysähtymättä jättäminen,
jonka olis saanu normaaleilla toimilla kuitattua sakolla ja ehkä jopa puhumalla hyvällä tekosyyllä menee herkästi jopa linnatuomioksi, koska periaatteesta päätti venkoilla poliisia vastaan.

Ja jos istuu linnassa saa siitä merkinnän papereihin, joka on erittäin iso
miinus ihan kaikkeen työpaikan saamisesta lähtien.

Joskus pitäs miettiä tulevaisuuteen enemmän, kuin 5min...

[ 4 viestiä | ]