Näin saat hernekeiton säilymään Näin saat hernekeiton säilymään
valloittaja valloittaja
Lääkärin määräyksellä Lääkärin määräyksellä
käsidesiä käsidesiä
lindeman kävi kalassa lindeman kävi kalassa
a a a a a a a a
They'll need another solution They'll need another solution
Helkkarin hyvää t.kisse Helkkarin hyvää t.kisse
Naaman vaihto Naaman vaihto
laskeutuminen laskeutuminen
Karanteeni piristystä Karanteeni piristystä
Tyhjältä näytää Tyhjältä näytää
Poikanen harjoittelee linnaa varten Poikanen harjoittelee linnaa varten
Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen? Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen?
Karanteeni Karanteeni
Suihkuverho oli tiellä >:3 Suihkuverho oli tiellä >:3
Hyi helvetti Hyi helvetti
snibeti snap snibeti snap
... ...
Muutama webm 41 Muutama webm 41
Entisaikojen tytöt Entisaikojen tytöt
mitä ihmiset tekee mitä ihmiset tekee
käsienpesu ohje käsienpesu ohje
Päivällinen Päivällinen
 401 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.7 MB, 1 tiedosto, 08.11.2025 12:50:48
[ + 1 | ]

tankkaamassa

[84364] [6a8d1ba0e299d60b.mp4] [0.7 MB] [460x768] [7.11s] [] []

tankkaus

(10)  · 

armeija

(128)  · 

jet fuel

08.11.2025 14:04:14
#726063 [+1] Piilota Suosittele

Jetfuel on käytännössä dieseliä.
Jenkkien militaarivehkeet taitaa olla järestään säädetty/tehty niin, että ne käy
joko tuolla lentokerosiinillä tai tavan dieselillä logistiikan helpottamiseksi, ettei
tarvi roudata, kuin yhtä polttoainetyyppiä.

08.11.2025 14:43:47
#726076 [+1] Piilota Suosittele

>>726063
Monet käy paloviinalla ja sitten vastaavasti ryssien 92 bensiinillä. Dieselkoneet ei oo niin nuukia, tankkasin ite bensaa 18-vuotiaana dieseliin kun en yleensä ajanut kouluun pakulla, niin piti sitten venata, että saan siihen vähän dieseliä sekaan ja sillä on nyt 22v päästä ajettu miljoonakilometriä ja hyvin pyörii paitsi jarrut on paskana ja alapohja on ruostesuojattu.

10.11.2025 17:54:49
#726359 [+1] Piilota Suosittele

>>726063
Noissahan on vitusti ongelmia edelleen. Syövät ihan vittuna polttoainetta, panssarointi on puutteellista sekä varsinkin tienvarsipommit oli afghoissa sekä irakissa helvetin iso ongelma. Onhan noita valmistettu sen jälkeen paremmalla panssaroinnilla joo, mutta MRAP:it on korvaamassa noita vähän kaikkialla. Toki, kyllä hummereitakin edelleen on käytössä, mutta se ei oikein ole missään erityisen hyvässä asemassa MRAP:iin verrattuna.

[ 5 viestiä | ]