käsienpesu ohje käsienpesu ohje
vetoomus vetoomus
pieni kuu pieni kuu
Ei vaan toimi tässä maassa Ei vaan toimi tässä maassa
Nii saatana Nii saatana
AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä. AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä.
I did nothing wrong! :3 I did nothing wrong! :3
Psykoosi Iikka vauhdissa Psykoosi Iikka vauhdissa
Älä koske, narttu! Älä koske, narttu!
kiuruveden hanuri-pojat esittää kiuruveden hanuri-pojat esittää
kiipeilyä kiipeilyä
ufoa ufoa
Morena Baccarin pillu Morena Baccarin pillu
yön timo heräsi väärällä jalalla yön timo heräsi väärällä jalalla
Hessu surffaa Hawaiilla (1937) Hessu surffaa Hawaiilla (1937)
Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of
pitsaperjantai pitsaperjantai
Suojamaski Suojamaski
pelataan :3 pelataan :3
They'll need another solution They'll need another solution
Ruotsin koronatoimet Ruotsin koronatoimet
Tää ei oo lakkaa Tää ei oo lakkaa
Kivi ja isis. Kaksinaismoralismi Kivi ja isis. Kaksinaismoralismi
runkkua runkkua
 397 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.7 MB, 1 tiedosto, 08.11.2025 12:50:48
[ + 1 | ]

tankkaamassa

[84364] [6a8d1ba0e299d60b.mp4] [0.7 MB] [460x768] [7.11s] [] []

tankkaus

(10)  · 

armeija

(128)  · 

jet fuel

08.11.2025 14:04:14
#726063 [+1] Piilota Suosittele

Jetfuel on käytännössä dieseliä.
Jenkkien militaarivehkeet taitaa olla järestään säädetty/tehty niin, että ne käy
joko tuolla lentokerosiinillä tai tavan dieselillä logistiikan helpottamiseksi, ettei
tarvi roudata, kuin yhtä polttoainetyyppiä.

08.11.2025 14:43:47
#726076 [+1] Piilota Suosittele

>>726063
Monet käy paloviinalla ja sitten vastaavasti ryssien 92 bensiinillä. Dieselkoneet ei oo niin nuukia, tankkasin ite bensaa 18-vuotiaana dieseliin kun en yleensä ajanut kouluun pakulla, niin piti sitten venata, että saan siihen vähän dieseliä sekaan ja sillä on nyt 22v päästä ajettu miljoonakilometriä ja hyvin pyörii paitsi jarrut on paskana ja alapohja on ruostesuojattu.

10.11.2025 17:54:49
#726359 [+1] Piilota Suosittele

>>726063
Noissahan on vitusti ongelmia edelleen. Syövät ihan vittuna polttoainetta, panssarointi on puutteellista sekä varsinkin tienvarsipommit oli afghoissa sekä irakissa helvetin iso ongelma. Onhan noita valmistettu sen jälkeen paremmalla panssaroinnilla joo, mutta MRAP:it on korvaamassa noita vähän kaikkialla. Toki, kyllä hummereitakin edelleen on käytössä, mutta se ei oikein ole missään erityisen hyvässä asemassa MRAP:iin verrattuna.

[ 5 viestiä | ]