Heviparran joulutervehdys Heviparran joulutervehdys
Ismojaseppo Ismojaseppo
Arnold Arnold
Svetlana Svetlana
Jouluja Jouluja
hejssan hopsan falleralleraa fin dup hejssan hopsan falleralleraa fin dup
Jalkapalloa Jalkapalloa
Hiili on loppu Hiili on loppu
Ossi juhlii Ossi juhlii
vilkun käyttö vilkun käyttö
Vartia kuvasi pierunsa Vartia kuvasi pierunsa
Aivosähköä Aivosähköä
Tuhatjalkaiselokuva Tuhatjalkaiselokuva
peukku peukku
Pamputtimen joulu Pamputtimen joulu
Last Christmas Last Christmas
Valehtelija Valehtelija
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
Neuvostoliitto oli ihmiskunnan historian paras saavutus! Neuvostoliitto oli ihmiskunnan historian paras saavutus!
@Pamputin @Pamputin
Feels börh man :3 Feels börh man :3
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
@Spikanor @Spikanor
Röh röh Röh röh
 441 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 10.11.2025 17:14:48
[ + 0 | ]

kaljatakki

[84413] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [1178x1571] [] []
tiedosto.jpg

olut

(237)  · 

kalja

(270)  · 

takki

(19)  · 

kiina

(174)
10.11.2025 21:03:55
#726373 [+1] Piilota Suosittele

>>726369
Mhm, youtubessa pyörii monia kaljatakkeja joissa Soran vesileima. Ja vaikka tollanen ois oikeasti olemassa, voin vaan kuvitella kuinka vitun herkullista se kalja on puolen tunnin päästä. Hölskyy ja vaahtoo kokoajan kävellessä. Mielummin joisin pussikaljaa

10.11.2025 23:06:27
#726397 [+1] Piilota Suosittele

>>726373
Voihan tuo aito olla, mutta jos on niin turhin paska ikinä. Joko se on ihan saatanan kylmä pitää päällä tai juot jotain 20-30 asteista kaljaa. Ja vaikka se alkuun oiski kylmä ja kylmää, niin ei siinä ihan kauheen kauaa mee että kehonlämpö + ulkoa tuleva lämpö tekee siitä ihan vitun pahaa :D

10.11.2025 23:17:24
#726398 [+-] Piilota Suosittele

>>726397
Ja kuinka vitun monta litraa tollaseen menee ? Tosi järkevää kaataa kerralla 10 litraa kaljaa takkiin josta juot ehkä 2-3 litraa ennen kuin se lämpenee ja liikkumisen takia kuohut tuhoaa hiilihapot. Tosin vitun ihanaa varmaan vedellä tosta, koska mikään 2-3 litraa ei tohon takkiin ees riitä.

Muutenkin ne salatakit joita vois olla, tyyliin festareille tai jalkapallo-otteluun salakuljetettua kaljaa on paljon järkevämpi piilottaa 2-3 litran juomarakkoon ja imee sitä letkusta. Siltikään en usko, että tälläsessä viimeset huikat ois kovin maittavia, mut 100 kertaa fiksumpi idea kuin tuo takki

[ 5 viestiä | ]