Tietäjät tietää mikä homma Tietäjät tietää mikä homma
Ok, mut ok :D Ok, mut ok :D
aleksi näyttää mallia aleksi näyttää mallia
Special delivery! Special delivery!
Nätti tyttö Nätti tyttö
Mulkku poika Mulkku poika
Aamuja Aamuja
Tätä ei voi järjellä selittää Tätä ei voi järjellä selittää
Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa
Joulukalenteri luukku 21 Joulukalenteri luukku 21
Moniosaaja ei osaa käyttää päätä Moniosaaja ei osaa käyttää päätä
Karttapallon valmistus vuonna 1955 Karttapallon valmistus  vuonna 1955
Perspilluja Perspilluja
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
ylilauta bugi ylilauta bugi
vuonna 1995 ahistaa vuonna 1995 ahistaa
Jouluinen kas Jouluinen kas
paint-joulukalenteri luukku 22 paint-joulukalenteri luukku 22
Tietokone jumissa Tietokone jumissa
Corona Corona
Apustus tatuointi Apustus tatuointi
Pojat kujeilee Pojat kujeilee
börheää huomenta :3 börheää huomenta :3
:3~ :3~
 601 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.67 MB, 1 tiedosto, 19.12.2025 12:45:39
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 19.12.2025.

nigga-moment

[85181] [c0bbc6dfd1e9ab2c-h264-hd.mp4] [3.67 MB] [656x1232] [19.55s] [] []

neeeri

 · 

auto

(729)  · 

ikkuna

(105)
19.12.2025 19:33:47
#731629 [+-] Piilota Suosittele

>>731627 Noin äkkiseltään näyttäs siltä että tämä toinen musta nainen ampu tämän
toisen naisen joka tuon lasin hajotti pullolla ?

En satavarma, mutta näiden oletetut sijainnit kameran ulkopuolella ja piippulinja
viittaisi enenmän tuon naisen, kuin jätkän suuntaan.

Mahdollisesti tuon jätkän tyttöystävä, jonka autonlasi vedettiin paskaksi ?

19.12.2025 19:51:13
#731632 [+-] Piilota Suosittele

>>731631 Jos potentiaalisia motiiveja miettii, niin siinä on enemmän järkeä, joka
kyllä kävi itselläkin mielessä, että jätkä ammuttiin, koska musta sisko näki toisen
kiipelissä, tai sitten taustalla oli jotain kolmiodraamaa jo valmiiksi.

Mutta noin pikaisella analyysillä tuo piippulinja vain ei täysin mätsää, jos
ei sitten jätkä spurtannut tuonne alakulmaan, kun kamera kääntyi.

19.12.2025 20:01:01
#731634 [+1] Piilota Suosittele

>>731632
Toki noi liikkuu kokoajan, joten en oo varma kerkeekö kundi ottamaan harppausta just ennen lasausta. Toki, pitää myös muistaa ettei toi todellakaan ammu kuin siviilipukuinen poliisi vaan kyseessä on enemmänkin nigga style shooting. Toki ase voi olla luvallinen, koska jenkit. Ainakaan en usko, että kysees ois kyttä joka ampuu yhdellä kädellä käsi suorana tolla tavalla kävellessä kohti.

Ja juu, mietin miksi toi hajotti auton lasin toi toinen ylipäätään, sekä jää karjumaan äijäle. Draamaa varmasti taustalla, oletin kokoajan että tuo mies tirvasee ämmää nyrkillä naamaan mut enemmänkin jää tönimisen tasolle. Myöskään toi muija ei tee mitään sellasta, että ainakaan lainvalvojan silmin pitäis ampua. Toki, jenkeissä on tapahtunut ylilyöntejä myös poliisin toimesta, mutta veikkaan vahvasti siviiliä

Tai sitten, tässä on "vornasen syndrooma" eli toi ampuja halus vaan päästä käyttämään sitä asetta ?

20.12.2025 00:41:25 | 00:45:16
#731684 [+-] Piilota Suosittele

>>731681
Luultavasti, laskin että 5 laukausta ammuttu ennen kuin video loppuu. En tiiä yhtään millä tuo ampuu, kuva tärähtää niin paljon ettei tuosta aseesta kaikki ole aitoa kuvaa vaan menee pikseleiksi kun kuvaajan kamera heiluu jatkuvasti. Joku ylisuureksi pikselöitynyt Sig Sauer tulee ekana mieleen (tärisevä kuva), veikkaisin vahvasti 9mm käsiasetta kuiteski. Äänestä on paha sanoa, koska monien puhelimien mikrofonit ottaa jopa rynkyn laukauksia tollasina ääninä kun desibelit ylittää tietyn rajan.

20.12.2025 15:57:17
#731757 [+-] Piilota Suosittele

UVa jotenki jäi viimeinen sana kesken. I dont giv a f. Olisiko ensimmäinen laukaus ollut ns headshot ja loput perus liioittelua. Vai näkikö naisoletettu aseen ja pisti juoksuksi vahvoilla reisilihaksillaan jolloin ampuja joutui tähtäämään useampaan otteeseen. Jokatapauksessa huonoa aseenkäyttöä.

[ 12 viestiä | ]