Homot Homot
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
It's also constant It's also constant
En oo koskaa juanu maitua En oo koskaa juanu maitua
Tanssivat ryssät Tanssivat ryssät
Coronavirus VI Coronavirus VI
Helikopteri Helikopteri
iines iines
Comics Comics
Jännittävää vettä Jännittävää vettä
pilli pilli
Huutista Huutista
Frank Frank
DERPPPP DERPPPP
Rando - sykkivä tuomari Rando - sykkivä tuomari
pako viemäriin pako viemäriin
häröilyä häröilyä
Varovasti... Varovasti...
spördöman spördöman
Vastaloitsu Vastaloitsu
Saunaan. Saunaan! Saunaan. Saunaan!
anonymous anonymous
koronabileet 2 koronabileet 2
Etsi piste Etsi piste
 383 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 25.12.2025 19:34:33
[ + 3 | ]

tervetuloa toimistolle

[85262] [be14c4734feda8fd-h264-low_res.mp4] [0.84 MB] [460x816] [19.87s] [] []

toimisto

(11)  · 

paskaa

(159)
25.12.2025 19:50:33
#732395 [+2] Piilota Suosittele

Toimistolla oli just *POP* olla, kun 34/36 työntekijää oli etänä ja se toinen runkkari oli toisessa päässä kerrosta.
Työtkin tuli tehtyä nopeammin kun ei tietyt hölmöt olleet vähän väliä niskan takana kyselemässä "Voisitko katsoa / auttaa / käydä / hoitaa?" jne lässynlää.
Nyt noin puolet porukasta on 3-4 päivää viikossa paikalla ja pikkuisen ahdistaa kun paskanjauhanta & lässytys on valtaamassa taukotilat ja käytävät taas.

[ 2 viestiä | ]