Tiistai Tiistai
Työtön Työtön
Tyttöjen anatomiaa Tyttöjen anatomiaa
ihana laatikko ihana laatikko
corporate bullshit corporate bullshit
Osti makkaraa Osti makkaraa
Ja hoitoon tämä transuttaja Ja hoitoon tämä transuttaja
Mutsis anaalitappi Mutsis anaalitappi
Tissit Tissit
rrräyh me halutaan neekereitä rrräyh me halutaan neekereitä
Vassarit on paskempia Vassarit on paskempia
Viisas mummo Viisas mummo
Mopon rassaajat kirjoittaa historiaa Mopon rassaajat kirjoittaa historiaa
kamerukset kamerukset
muistutus muistutus
Neekeri Neekeri
Awaken Awaken
putkessa vikaa putkessa vikaa
Kanan sisäfilettä ja pottua Kanan sisäfilettä ja pottua
neekeröintiä neekeröintiä
Heittäkää jo helevettiin ne robottiruohonleikkurit Heittäkää jo helevettiin ne robottiruohonleikkurit
Vihaiset bendeleed Vihaiset bendeleed
Suomalaisia vihanneksia ja juureksia Suomalaisia vihanneksia ja juureksia
nyt koodataan nyt koodataan
 728 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.54 MB, 3 tiedostoa, 16.07.2021 09:34:22
[ + 3 - | ]

Sähköautorealismia.

[55216] [Screenshot_20210716-091144_Twitter.jpg] [0.61 MB] [1079x1353] [] []
Screenshot_20210716-091144_Twitter.jpg
[55215] [Screenshot_20210716-091330_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1079x1251] [] []
Screenshot_20210716-091330_Twitter.jpg
[55214] [Screenshot_20210716-091631_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1146] [] []
Screenshot_20210716-091631_Twitter.jpg

sähköautot

 · 

paskaa

(159)
16.07.2021 11:46:05
#480496 [+1] Piilota Suosittele

Käsi sisälle pitkälle Tuppuraiseen ja kaivetaan sieltä niitä miljardeja tännekin.

Voidaan sitten myös jakaa 7000 euron sähköautotukiaiset. Ostan heti sähköauton, kun tuollaiset tukiaiset ovat tarjolla ja löytyy sähköauto, jonka
- myyntihinta jää (noin) 20 tuhanteen tukiaisten jälkeen
- kiihtyvyys 0-100 on noin 9s tai vähemmän
- range/käyttöalue on 500 kilometriä, myös talvella (asiakasmatkat pääkaupunkiseudulle)
- varustetaso on edes suurin piirtein nykyisen auton tasoinen

Ja pihassa en tällä hetkellä voi ladata autoa. Mutta reilu 5 kilsan päässä on hallilla 3-vaihesähkö, niin voin siellä varpaitani heilutella industrial metallia kuunnellen latauksen ajan.

16.07.2021 14:44:23
#480579 [+-] Piilota Suosittele

Ja mistä se infra sähkön siirtoon? uusillakaan asuntoalueilla ei ole tarpeeksi sulakkeita ja paksua kaapelia lataamaan kaikkien autot öisin ja vanhemmilla alueilla ei saa ladattua varsinaisesti ollenkaan (max 16A ja jossain 10A jaettu monelle). Ja runkoverkot? kuka ne rakentaa uusiksi, caruna?
Vai onko tarkoitus, että kaikkihan viettää päivänsä sormi pystyssä uudenlaisissa hienoissa kahviloissa kahvittelemassa latausasemilla? eteläeuroopan kulttuuriinhan tämä sopii hyvin

Ja kuka maksaa vielä paskemmat köyhien etelä/itäeuroopan maiden uudelleensähköistyksen? tukirahasto?

[ 5 viestiä | ]