Intialaiset taas vauhdissa Intialaiset taas vauhdissa
kääpiöityi kääpiöityi
insinööri insinööri
normi raksa normi raksa
Pyykinpesua Pyykinpesua
vauhtia ja vaaraallisia tilanteita vauhtia ja vaaraallisia tilanteita
Riikka Riikka
nyt mentiin nyt mentiin
halusi kolikkonsa takaisin :D halusi kolikkonsa takaisin :D
Lennätin spermani äsken tälle Lennätin spermani äsken tälle
Luontodokumentti Luontodokumentti
Mun rottamobiili Mun rottamobiili
tärkeää tärkeää
Saatana kiusaa Jeesusta Saatana kiusaa Jeesusta
börheä kaveri börheä kaveri
mun täytyy postaa mun täytyy postaa
hieno mies hieno mies
plz leave 5 star t. pajeet plz leave 5 star t. pajeet
mirri tärisee mirri tärisee
eeva vitun huora :D eeva vitun huora :D
nyt se lippu vittuun nyt se lippu vittuun
SPRÖÖT kissa SPRÖÖT kissa
vien sen silti vien sen silti
taktiset ranskalaiset taktiset ranskalaiset
 416 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.92 MB, 1 tiedosto, 25.12.2025 22:53:06
[ + 1 | ]

niksipirkka

[85270] [a0d7310a68f540d2-h264-sd.mp4] [2.92 MB] [576x1024] [21.40s] [] []

pesu

(61)  · 

poletti

 · 

lehtipuhallin

(8)
26.12.2025 02:04:51
#732454 [+-] Piilota Suosittele

>>732440 En ole tekniikan asiantuntija, mutta oletan kyseessä olevan parkkiautomaatti, johon kaveri kolikoiden sijaan maksaa paineistetulla ilmalla, joka vissiin huijaa anturia, joka laskee kolikot ja antaa sen edestä sitten tunteja.
Maksimimäärä 9 tuntia tuli melko hätäsesti täyteen.
Oletan, että joistakin noista konsonanttihirviöstä painamalla saa sen varsinaisen lipukkeen autoon,
jolla näytetään tuloaika ja milloin menee vanhaksi.

26.12.2025 02:41:03
#732462 [+-] Piilota Suosittele

>>732454
>>732455
Niin, kehva lienee oikeassa. Tuossa saatiin todennäköisesti arvokkain pesu ilmaiseksi tai yhdellä poletilla paineilman avulla, huijaamalla laitteen paineanturia.

Itse siis epäilen, että hemmo ampuu yhden poletin koneeseen paineilman kanssa, joka saa muotoon, kokoon ja painoon reagoivat estimet päästämää poletin läpi, mutta huijaamaan painoon perustuvaa polettilaskuria luulemaan, että sen päällä on yhdeksän polettia.

26.12.2025 16:11:36
#732513 [+-] Piilota Suosittele

>>732462 Eipä senvertaa sitten kahtonut, että kyseessä ei ole parkkiautomaatti, vain kuten
tuossa toit julki, niin pesuripaikka.
Ja tuo selitys kuulostaa loogiselta ja täysin mahdolliselta.
Toki, jos se reagoi painoon, niin ei se välttämättä tarvitse sitä ensimmäistäkään polettia/kolikkoa,
koska ilma menee kuitenkin niistä aukoista läpi ja paine/paino sitten sen mukaan, mitä
puhallin työntää.

Haittalevyt ja mahdolliset magneetit hylkäävät vieraat esineet/väärät kolikot,
mutta ilman kulkemista ne ei stoppaa.

Jos yksinkertainen systeemi, niin kapine toimii jollakin tietyllä zlotyn kolikolla,
niin ei tarvi kummoista kapinetta, että mikä kelpaa ja mikä ei.

Ovelaa sikäli, kun ei tule jälkiä eikä laitteiston ylläpitäjälle juurikaan
lisäkustannuksia, jotka näkyisivät missään.
Toki olettaen, että noissa joku laskuri on, mikä laskee annetut käyttöajat ja
kolehdissa näkyvä kolikko/polettimäärä ei täsmää, niin saattaa useammin ilmentyessä
johtaa systeemin tarkistukseen, että mikä mättää.

[ 6 viestiä | ]