Viva la resistance! Viva la resistance!
Suvakki ja irakki Suvakki ja irakki
kissa pentele :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kissa pentele :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
samaa näköä samaa näköä
Ullatus.. Ullatus..
Jos metsään haluat mennä nyt Jos metsään haluat mennä nyt
Nalleja :D Nalleja :D
Kiinalainen laatu Kiinalainen laatu
Iltapala Iltapala
Ilmastokriisi on turhaa. Ilmastokriisi on turhaa.
Voi jumalauta :D Voi jumalauta :D
Voi saatana Voi saatana
Naisten SKATE SM 2021 Pähkinänkuoressa Naisten SKATE SM 2021 Pähkinänkuoressa
Clown history X Clown history X
Malmi torstaina +31c Malmi torstaina +31c
Löysin meidän kommuunille kodin Löysin meidän kommuunille kodin
Volkor X - For Victory! Volkor X - For Victory!
Nykymallin mukainen poikabändi Nykymallin mukainen poikabändi
Hehehe t. Aasi Hehehe t. Aasi
Mut raiskattiin Mut raiskattiin
Rokotusvastaiset Rokotusvastaiset
High G Danger Zone High G Danger Zone
Iiriksellä on pointti Iiriksellä on pointti
Pari kaverusta Pari kaverusta
 432 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 29.12.2025 02:09:13
[ + 3 | ]

Yllättyneet voi nostaa käden pystyyn

[85340] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [1080x1247] [] []
tiedosto.jpg

terroristi

(102)
29.12.2025 07:18:53
#732813 [+3] Piilota Suosittele


ja nämä yliopistolla terrorisoivat LGBTQ palestiinan puolesta riehujat voisivat myös kysyä egyptiltä, jordanialta, syyrialta ja libanonilta, mikseivät ota näitä hätää kärsiviä palestiinalaisia turvaan omalle maaperälleen?

Jordania: Ei vitussa oteta, vuonna 1970 ne yritti vallankaappausta täällä ja niiden miltantti porukka aiheutti konfliktin, jonka seurauksena meidän kuningas nolattiin ja jouduimme pyytämään apua ISRAELILTA!(Musta syyskuu)

Libanon: Ei helvetissä! Meillä oli jo sisäisissä ongelmissa tarpeeksi, niin ne saatanat yritti vielä vetää meidät vielä syvemmälle paskaan.

Syyria: Ei, ei, ei! Me ollaan jeesitty tota sakkia ja no, tuota ne on aina vaan enemmän vetänyt meidät ongelmiin israelin kanssa, ilman iranin apua meidän valtio olisi luhistunut jo noin +30 vuotta sitten, mutta ei meillä nytkään hyvin mene.

Egypti: Ei mitään asiaa tänne, apua voidaan lähettää, mutta ei majoiteta "pakolaisia". (Musta syyskuu)

31.12.2025 22:07:07 | 00:03:21
#733179 [+-] Piilota Suosittele

En kyllä itsekään lahjoittaisi Palestiinan siviileille mitään kovin herkästi, koska joko Hamas tai Israel nappaa kuitenkin lahjoitukset taskuunsa tai vähintään takavarikoi ne.

[ 4 viestiä | ]