animea animea
kissen päikkärit kissen päikkärit
Spraymonella Spraymonella
mainio matkustus määränpää mainio matkustus määränpää
wowi ukko wowi ukko
perse perse
Hehe Hehe
Huhuu Huhuu
musta rasvapallo viihdettä musta rasvapallo viihdettä
Tissit Tissit
Praise me like you should :3 Praise me like you should :3
Minun persoonallisuustyyppini Minun persoonallisuustyyppini
This is my life now This is my life now
Paska ankka vetää patjan väliin Paska ankka vetää patjan väliin
Pekka vol 2 Pekka vol 2
Yhteiskunnassa kuohuu Yhteiskunnassa kuohuu
Carbon monoxide man Carbon monoxide man
Kun on tilaisuus... Kun on tilaisuus...
Tissejä Tissejä
Ilosta mussiikkia väärässä duurissa Ilosta mussiikkia väärässä duurissa
bendeleen ahmaddi :3 bendeleen ahmaddi :3
Äbäläwäbälä! Äbäläwäbälä!
maskin käyttö maskin käyttö
Börhnaama Börhnaama
 392 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 06.02.2026 14:28:44
[ + 1 | ]

hot wheels

[85962] [aa24b19889b07c57-h264-hd.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [29.60s] [] []

rekka

(89)  · 

tulessa

(22)
06.02.2026 15:52:50
#736810 [+-] Piilota Suosittele

Tuntu olevan kuskilla kiire jonnekkin.

Itse mennyt vierestä, kun turverekka syttynyt palamaan.
Siitä meni varovasti mahdollisimman kaukaa vastaantulevan kaistan kautta ohi ja silti
tuntu, että se lämpösäteily poltti lasinläpi.
Kuski ohjasi liikennettä sen näköisenä, että vittuakos hän tässä voi muutakuin
odotella palokuntaa, kun ei enää lähelle voinut kuumuudenkaan takia edes mennä.

06.02.2026 20:23:03
#736856 [+4] Piilota Suosittele

>>736810 Turpeen hyötykäyttö nousee taas esiin kun on kylmä sää. Jotkut vihervassarit saivat jostain syystä tahtonsa läpi ja Suomalaiset turveyrittäjät joutuivat hävittämään kalustonsa. Nyt niiden latvakakkosien tuulimyllyt ovat jäässä..

07.02.2026 00:46:11
#736882 [+1] Piilota Suosittele

>>736856 Onneksi sitä nyt vähän nostellaan taas esiin.
Vihreät, sdp ja keskusta ansaitsee kaiken vittuilun tuosta, kun ajoivat turpeen alas,
vaikka kyllä varoiteltiin, että ns. puhtaat energiat eivät välttämättä riitä ongelmatilanteissa.

07.02.2026 03:44:22
#736899 [+1] Piilota Suosittele

>>736882
Onneksi, mutta tämä ei ole mikään ongelma- tai erikoistilanne, normaali talvi, ja ei se ole kuin 60 senttiä kilowattitunnilta vaikka tuotantokulut ~3snt/kWh, jotkut tienaa nyt kireillä pakkasilla hyvin.

[ 4 viestiä | ]