herrasmies herrasmies
Moi :3 Moi :3
Perjantain extra ft. kissakuvia :3 Perjantain extra ft. kissakuvia :3
Vitun Luigi Vitun Luigi
Purilaisenrakennushaaste Purilaisenrakennushaaste
Pe-La-Su Pe-La-Su
Alfa-kaulaparta Alfa-kaulaparta
jesse1 jesse1
ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo
Flossaus Flossaus
Spurdo tyty Spurdo tyty
jesse3 jesse3
Norsun muisti Norsun muisti
*WEEEEEEEEE!* *WEEEEEEEEE!*
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
Mäkisten maiden syksyinen gondola Mäkisten maiden syksyinen gondola
Niin läski äijä Niin läski äijä
Hauska askare Hauska askare
Justiinsa Silleen Justiinsa Silleen
Vanha irkkugondola Vanha irkkugondola
Röi maanantai perrrkele Röi maanantai perrrkele
Börholisti Börholisti
Fiilikseni Uuden Predatorin Juonesta Fiilikseni Uuden Predatorin Juonesta
Jeesus ja Buddha saunassa Jeesus ja Buddha saunassa
 455 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.18 MB, 1 tiedosto, 07.02.2026 13:55:15
[ + 3 | ]

Päivän safkat

[85990] [tiedosto.jpg] [3.18 MB] [4096x3072] [] []
tiedosto.jpg

sandels

(22)  · 

pihvi

(72)  · 

kalja

(270)  · 

(149)
07.02.2026 14:38:42
#736933 [+2] Piilota Suosittele

Mä kävin ostaan rotta version. kato negro kyykkyviini ja pari kaljaa.
Mitä ruokapuoleen tulee ni sian jotain pihviä kun oli -30% ja kermaa, kaivoin pakastimesta viime syksynä keräämiäni sieniä nii jos tekis jonkilaisen mustapippuri-sieni-kerma-sipuli-kusi-paska kastin.

08.02.2026 00:12:24
#736976 [+-] Piilota Suosittele

>>736933
Mä oon viineissä tosi tarkka. Mä en kato negroa vaan ota joskus kung-fu girl, usa made rieseling valkkari. Maksaa about 16e pullo mut vitun hyvää jääkaappi kylmänä

08.02.2026 19:39:53
#737018 [+-] Piilota Suosittele

>>736976
Itse taas ostan sen halvimman ja kurlaan sen huiviin parilla huikalla nii maulla oo nii väliä.
Paitti sen rapen suosittama pahvitölkissä myytävä valkkari nii sai pidätellä hissipoikaa kaikin voimin.

08.02.2026 21:58:03
#737029 [+-] Piilota Suosittele

>>737018
No mä ostan valkkaria niin harvoin, että sen tulee olla hyvää. Sit jos taas tykkää valkkaria lipittää ni ymmärrän halvemmat pätikät. Toisaalta, kai saksastakin saat 8-10e/3L tai samanlaisen vodkalla. Tällöin se vodka on arvokkaampi ostos

[ 9 viestiä | ]