Kyllä vähän säikähtäis jos tollanen tulis yöllä vastaan vähän sivummassa, siksi Ranska kielsi, ja koko EU:n pitäisi kieltää nämä "naisten oikeuksien vuoksi", vaikka syy on eri.
Noh, ei tarvitsisi jos he integroituisivat tai jos säkkipäitä ei olisi täällä ollenkaan.
[
1 viestiä
|
]
⭰
kosto on suloinen 8)
halal kebab
Ei jumalauta
iloiset muslimit
ählämit
Sananvapaus
Kohtalomme
Asiaa
Hyvää Ramadania
Ennustus toteutui
Uskonnot
Netti väittää 10-v afgaania äidiksi
Oli Laurasta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän puhuu asiaakin