Hei isä? Hei isä?
Homot sotkee Homot sotkee
photoshop photoshop
Tauko Tauko
Miksei ampunut jalkaan? Miksei ampunut jalkaan?
paprika :D paprika :D
Leikkasi kakkua Leikkasi kakkua
Setämiehen kastike Setämiehen kastike
Sukupuolet ja demarit Sukupuolet ja demarit
Uuden kaluston testaus Uuden kaluston testaus
Väiski Väiski
luolaston miitti luolaston miitti
karenilla on asiaa karenilla on asiaa
Erään luolastolaisen äiti Erään luolastolaisen äiti
Peisetti tekoäly Peisetti tekoäly
RIP Ozzy RIP Ozzy
Joku iisalmelainen taas vauhdissa Joku iisalmelainen taas vauhdissa
Valkosuklaata Valkosuklaata
Paska haisee Paska haisee
Titanic venäläisellä budjetilla Titanic venäläisellä budjetilla
Rentoa oleskelua Rentoa oleskelua
Yllätys Yllätys
Tessa Fowler Tessa Fowler
Löyty vahingos, toivottavsti ei oo repolainen Löyty vahingos, toivottavsti ei oo repolainen
 947 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 09.04.2018 14:46:53
[ + 1 | ]

Tälläseltä normot näyttää

[10403] [EtuTooloHOmot.jpg] [0.52 MB] [1920x1280] [] []
EtuTooloHOmot.jpg

09.04.2018 18:02:25 | 18:17:43
#45867 [+-] Piilota Suosittele

Joittenkin noista pitäisi käydä lippalakin käyttökurssi uudelleen.

Ei ole minun Suomi tämmönen jossa rellestettään reuhka päässä miltä tuntuu. Pappa toi kotikylälle vapauduttuaan isälle lippalakin, jonka oli piilottanut vankileirillä ja myöhemmin salakuljettanut perseessään 5 vuotta.
Isä unohti sen lippalakin jonnekkin huoltoasemalle, mutta suvun perinteitä kunnioittaen vapauduttuaan Naarajärven vankilasta salakuljetti perseessään tämän karjala-lippiksen mikä mulla on nytkin päässä.
Että haiskahtaa tämmönen juttu nyt.

[ 5 viestiä | ]