pew pew
Talvi tulee Talvi tulee
Joogaa Joogaa
Alkoi soppa maistua Alkoi soppa maistua
väärin meni väärin meni
Miten tyhmä pitää olla pukeutuakseen noin? Miten tyhmä pitää olla pukeutuakseen noin?
kova sika kova sika
paperi toimii paperi toimii
Gondola vs spurdo ww2 Gondola vs spurdo ww2
kalassa kalassa
Liian pieni pommi Liian pieni pommi
ohi meni ohi meni
Sähkäri Sähkäri
Jumalauta! Jumalauta!
himo läski homer himo läski homer
Kissakompilaatio :3 Kissakompilaatio :3
Transusotilas Transusotilas
pää pää
Börh Börh
Niinpä Niinpä
:D :D
heränneenä heränneenä
mew mew mew mew mew mew
reetta ja autoilu reetta ja autoilu
 947 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 09.04.2018 14:46:53
[ + 1 | ]

Tälläseltä normot näyttää

[10403] [EtuTooloHOmot.jpg] [0.52 MB] [1920x1280] [] []
EtuTooloHOmot.jpg

09.04.2018 18:02:25 | 18:17:43
#45867 [+-] Piilota Suosittele

Joittenkin noista pitäisi käydä lippalakin käyttökurssi uudelleen.

Ei ole minun Suomi tämmönen jossa rellestettään reuhka päässä miltä tuntuu. Pappa toi kotikylälle vapauduttuaan isälle lippalakin, jonka oli piilottanut vankileirillä ja myöhemmin salakuljettanut perseessään 5 vuotta.
Isä unohti sen lippalakin jonnekkin huoltoasemalle, mutta suvun perinteitä kunnioittaen vapauduttuaan Naarajärven vankilasta salakuljetti perseessään tämän karjala-lippiksen mikä mulla on nytkin päässä.
Että haiskahtaa tämmönen juttu nyt.

[ 5 viestiä | ]