Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo
Tahdotko tämän päättämään asioistasi 2? Tahdotko tämän päättämään asioistasi 2?
Kuvakommentti Kuvakommentti
näitäkin ihmisiä löytyy näitäkin ihmisiä löytyy
Yle rasismi, se kuvata tyhmä nekkeri, pitä kuvata fiksu nekkeri Yle rasismi, se kuvata tyhmä nekkeri, pitä kuvata fiksu nekkeri
kikitötö kikitötö
et tuo sitä tänne >:3 et tuo sitä tänne >:3
Venäläinen juna Venäläinen juna
Afrikan asukkaat Afrikan asukkaat
Ihan silmiä kirvelee Ihan silmiä kirvelee
Ihan eri asia? Ihan eri asia?
Musiikkivideon kuvaukset jatkuu Musiikkivideon kuvaukset jatkuu
Perussuomalainen kertoo totuuden Perussuomalainen kertoo totuuden
ole hyvä :3 ole hyvä :3
MJ in Heaven MJ in Heaven
Hengi hyvä, gundo gova :-D Hengi hyvä, gundo gova :-D
Kuvaukselliset vesselit Kuvaukselliset vesselit
servattu servattu
sama istuin sama istuin
Ajattelin kertoa teille totuuksia Ajattelin kertoa teille totuuksia
Niin maukasta munkkia Niin maukasta munkkia
Sauna gondola Sauna gondola
ouw! <:3 (sokea) ouw! <:3 (sokea)
omistautumista omistautumista
 272 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 27.03.2026 16:10:53
[ + 3 | ]

pelit paremmuusjärjestykseen

[86999] [best420.PNG.png] [0.27 MB] [740x809] [] []
best420.PNG.png

adl

 · 

cs

(13)
27.03.2026 16:57:48 | 16:59:21
#745204 [+5] Piilota Suosittele

Hyviä muistoja aikoinaa, kun amikses oli samalla luokalla ylpeä jutku, ja tunnit tietenki pelattiin sourcee niin viskottiin vaa savuja sen niskaa joka roundi :D

28.03.2026 06:22:39 | 06:22:57
#745385 [+-] Piilota Suosittele

Jostain syystä pojat haluaa pelata CS:GO:ta vaikka kaikilla on 1.6, CS:GO, CS2, CS:Source muttei Condition Zeroa.

29.03.2026 03:51:10
#745594 [+-] Piilota Suosittele

>>745385
Älä viitti yleistää tolla tavalla. Voi tytötkin haluta olla pelaamatta jotain vitun Cunter Strikea. Mä pelaan vaan Animal Kingdomia ja välillä larppaan vastuullista aikuista.

30.03.2026 06:08:22
#745783 [+1] Piilota Suosittele

>>745594
Mä pelaan Wanking Simulatoria Steamissa (se on oikeasti siellä josset usko) ku mun kyrpä on jo saanu tarpeeks vähäks aikaa et se vuotaa jo verta.

[ 7 viestiä | ]