Habanerojen taso on paras Habanerojen taso on paras
Cool cat Cool cat
mamu tatuointi mamu tatuointi
Miten iphonen käyttäjää koijataan Miten iphonen käyttäjää koijataan
Varamonitori hätätilanteita varten. Varamonitori hätätilanteita varten.
ajelu ei koskaan lopu ajelu ei koskaan lopu
Pyöräilykypärä teki Wilsonit ;___; Pyöräilykypärä teki Wilsonit ;___;
tassulle kävi hassusti :3 tassulle kävi hassusti :3
myy äpäräs manneille myy äpäräs manneille
Pasi Pasi
Aku Ankka IRL Aku Ankka IRL
X-Files X-Files
Uudet lasit Uudet lasit
Akustinen Akustinen
Rip Rip
Kortsut lenkkareihin Kortsut lenkkareihin
mee töihin mee töihin
Oltermanni mainittu! Oltermanni mainittu!
rakastavaiset rakastavaiset
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; > Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >
Ei jaksa keksiä otsikoita 28 Ei jaksa keksiä otsikoita 28
Shortsit oli jo käytössä Shortsit oli jo käytössä
Nykyään kalja on kallista Nykyään kalja on kallista
:D :D
 259 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 27.03.2026 16:56:20
[ + 0 | ]

linking_park.exe

[87002] [a5680763c38a018c.jpg] [0.12 MB] [640x960] [] []
a5680763c38a018c.jpg

limewire

 · 

waretus

29.03.2026 01:20:38 | 01:29:57
#745583 [+-] Piilota Suosittele

>>745289
Määpä oon kaks konetta sua eellä. Kerran halusin uudeleenasennukseen menevän windowsin ajavan aivan viattoman.exe:n. Virusskanneri tietenkin hermostui, mutta sanoin sille että anna mennä vaan. Saman tien meni koko kone ihan vituix :D Koitin vielä perinteisiä konsteja miten koneelle pääsis, mutta ei tietenkään mikään onnistunu. Repäsin magneetit kovosta irti ja vein koko ongelmajätteen naapuritien ojaan mätänemään. Tarkalleen ottaen tuonne

https://maps.app.goo.gl/Tq17BgR8wCZvZF9J6

Toka kerta oli skolessa just ku oli uutisissa jostain virukSETAsta. Hain epämääräsiltä sivuilta yhtä proggista niin skipidijamididän!! Sai sitten keksiä hyvän selityksen it-hemmolle, että miks mun kone on taas virusten valtaama. Jännä juttu muuten siinä ekassa jutussa ja tais olla vielä täs tokassaki, että vaikka tarkotuksella latas .zip / .rar tiedoston niin nettiselaamista kyttäävä virusskanneri bongas sen jo siinä vaiheessa. Toka kone ei reagoinu asiaan. Sitten ku aukas sen tiedoston niin siinä vaiheessa molemmat heräs taas. Ja kun halusin testata niin laitoin, että haista sinä virusskanneri paska. Hauska tehä testejä koneilla jotka ei oo omia :D

[ 4 viestiä | ]