Gordonin kaviaarikaupat Gordonin kaviaarikaupat
George Carlin George Carlin
N word N word
Livin' of a prayer Livin' of a prayer
Suur Snautser Suur Snautser
Femaggo Femaggo
Hävittäjä-ässä kertoo tarinaa Hävittäjä-ässä kertoo tarinaa
Halusi näyttää löytämäänsä kärmestä Halusi näyttää löytämäänsä kärmestä
Finish him Finish him
Tyhmät jenkit Tyhmät jenkit
Army worthy of mordor Army worthy of mordor
ei käyny flaksi ei käyny flaksi
erillaisia uskomuksia erillaisia uskomuksia
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Oispa syksy. Oispa syksy.
onko ladattu onko ladattu
ihan oikein ihan oikein
Vappu Vappu
Joey Zazan murha Joey Zazan murha
todellisuus hämärtyy todellisuus hämärtyy
Apustaja kamomilla Apustaja kamomilla
aarre aarre
Vastaloitsu Vastaloitsu
"Oot lehmä" :D "Oot lehmä" :D
 257 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
27.03.2026 16:56:20
[ + 0 | ]

linking_park.exe

[87002] [a5680763c38a018c.jpg] [0.12 MB] [640x960] [] []
a5680763c38a018c.jpg

limewire

 · 

waretus

29.03.2026 01:20:38 | 01:29:57
#745583 [+-] Piilota Suosittele

>>745289
Määpä oon kaks konetta sua eellä. Kerran halusin uudeleenasennukseen menevän windowsin ajavan aivan viattoman.exe:n. Virusskanneri tietenkin hermostui, mutta sanoin sille että anna mennä vaan. Saman tien meni koko kone ihan vituix :D Koitin vielä perinteisiä konsteja miten koneelle pääsis, mutta ei tietenkään mikään onnistunu. Repäsin magneetit kovosta irti ja vein koko ongelmajätteen naapuritien ojaan mätänemään. Tarkalleen ottaen tuonne

https://maps.app.goo.gl/Tq17BgR8wCZvZF9J6

Toka kerta oli skolessa just ku oli uutisissa jostain virukSETAsta. Hain epämääräsiltä sivuilta yhtä proggista niin skipidijamididän!! Sai sitten keksiä hyvän selityksen it-hemmolle, että miks mun kone on taas virusten valtaama. Jännä juttu muuten siinä ekassa jutussa ja tais olla vielä täs tokassaki, että vaikka tarkotuksella latas .zip / .rar tiedoston niin nettiselaamista kyttäävä virusskanneri bongas sen jo siinä vaiheessa. Toka kone ei reagoinu asiaan. Sitten ku aukas sen tiedoston niin siinä vaiheessa molemmat heräs taas. Ja kun halusin testata niin laitoin, että haista sinä virusskanneri paska. Hauska tehä testejä koneilla jotka ei oo omia :D

[ 4 viestiä | ]