Tulevan romanssin käryä ilmassa Tulevan romanssin käryä ilmassa
Naama sumennettu Naama sumennettu
Kirjasto Kirjasto
Only the dead can know peace from this evil O_O Only the dead can know peace from this evil O_O
Rentoutunut Rentoutunut
Avaus Avaus
hyvä virta hyvä virta
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
3. luukku 3. luukku
Kakkapylly Kakkapylly
Anarkosyndikalismi Anarkosyndikalismi
Boing Boing
Trollifysiikkaa Trollifysiikkaa
Suomenmaan sankarit Suomenmaan sankarit
Kuudes luukku Kuudes luukku
Suomi 100 Suomi 100
Penelope Cruz ja sisko Penelope Cruz ja sisko
Eipä ollu Eipä ollu
Kaikki mitä valo koskettaa... :3 Kaikki mitä valo koskettaa... :3
une weaboo une weaboo
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
Pamela Tiffin Pamela Tiffin
It is a bad pain It is a bad pain
Halusi näyttää Angelina Jolielta Halusi näyttää Angelina Jolielta
 259 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 27.03.2026 16:56:20
[ + 0 | ]

linking_park.exe

[87002] [a5680763c38a018c.jpg] [0.12 MB] [640x960] [] []
a5680763c38a018c.jpg

limewire

 · 

waretus

29.03.2026 01:20:38 | 01:29:57
#745583 [+-] Piilota Suosittele

>>745289
Määpä oon kaks konetta sua eellä. Kerran halusin uudeleenasennukseen menevän windowsin ajavan aivan viattoman.exe:n. Virusskanneri tietenkin hermostui, mutta sanoin sille että anna mennä vaan. Saman tien meni koko kone ihan vituix :D Koitin vielä perinteisiä konsteja miten koneelle pääsis, mutta ei tietenkään mikään onnistunu. Repäsin magneetit kovosta irti ja vein koko ongelmajätteen naapuritien ojaan mätänemään. Tarkalleen ottaen tuonne

https://maps.app.goo.gl/Tq17BgR8wCZvZF9J6

Toka kerta oli skolessa just ku oli uutisissa jostain virukSETAsta. Hain epämääräsiltä sivuilta yhtä proggista niin skipidijamididän!! Sai sitten keksiä hyvän selityksen it-hemmolle, että miks mun kone on taas virusten valtaama. Jännä juttu muuten siinä ekassa jutussa ja tais olla vielä täs tokassaki, että vaikka tarkotuksella latas .zip / .rar tiedoston niin nettiselaamista kyttäävä virusskanneri bongas sen jo siinä vaiheessa. Toka kone ei reagoinu asiaan. Sitten ku aukas sen tiedoston niin siinä vaiheessa molemmat heräs taas. Ja kun halusin testata niin laitoin, että haista sinä virusskanneri paska. Hauska tehä testejä koneilla jotka ei oo omia :D

[ 4 viestiä | ]