Mitä sitten, peli on jo menetetty muutaman sukupolven päästä ellei tänne saada tiukempaa kuria. Jo nyt on turvatonta, ja pakolaiset maksavat liikaa, miljardeja vuodessa sosiaalitukien, rikosten ja muiden muodossa.
Tähän lasketaan siis ensimmäisen polven pakolaiset, jos lisätään ne oikeat ongelmat, 2. ja 3. -polven pakolaiset, hinta on liian rasistinen.
T:hapsi_ kun tuo muuttaa sonjaksi
[
1 viestiä
|
]
⭰
ny lähtee
herkkä joulunäytelmä
pako-laine
paluukyyti saapu :D
Ei kaikki raiskaa mutta melkein kaikki
Syy miksi nuo hintit haluaa lakinsa joka maahan
NVS
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella