autotunetti jokatapauksessa autotunetti jokatapauksessa
Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut
Beili Beili
kellogs kellogs
matkantekijä matkantekijä
Armstrongin serkukset Armstrongin serkukset
tarrasi eritavalla tarrasi eritavalla
huuman, tästä saat vähän räkää huuman, tästä saat vähän räkää
Guide Guide
Kahviprobleema yhy Kahviprobleema yhy
Sateenkaarileluja päiväkoteihin. Sateenkaarileluja päiväkoteihin.
tässä onkin hyvä olla :3 tässä onkin hyvä olla :3
Normipäivä GTA V Onlinessa Normipäivä GTA V Onlinessa
No voi kamala! Metallimusiikkia. Nää lapset tarvii jeesusta. No voi kamala! Metallimusiikkia. Nää lapset tarvii jeesusta.
kissa kateissa kissa kateissa
Suomi rasismi manneja kohtaan >:( Suomi rasismi manneja kohtaan >:(
Röyh! Röyh!
Rellottaa Rellottaa
vihainen kaikelle ja kaikki on ihan pilalla >:3 vihainen kaikelle ja kaikki on ihan pilalla >:3
Pahaa ruokaa Pahaa ruokaa
venäläis perhe venäläis perhe
Lusija neito Lusija neito
Siitä se ajatus sitten lähti... Siitä se ajatus sitten lähti...
Joukon näkönen pitsa Joukon näkönen pitsa
 341 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 29.03.2026 11:50:26
[ + 0 | ]

äly-töntä

[87067] [50e6509396c065ea.jpg] [0.53 MB] [832x1248] [] []
50e6509396c065ea.jpg

420

(100)  · 

granit

(35)  · 

rape

(21)  · 

työtön

(105)
29.03.2026 18:45:08
#745680 [+-] Piilota Suosittele

Pari tuntemaani savupeikkoa ei paljoa kellonajoista välitä, hyvä kun tietävät edes kuukauden, jopa oikeaan viikonpäivään osuminen on näillä kavereilla 1/7 mahdollisuus.

Kumpikin sairaseläkkeellä mt-puolen takia.
Kumpikin asuu kaupungin osassa josta löytyy 24/7 aukiolevat marketit, joten kaupassa voi käydä vaikka aamuyöllä klo 04:20, kelan paperit voi täyttää koneella 24/7, ainoastaan lääkärin / hoitajan tapaamista varten pitää skarpata pari päivää, jotta osaa herätä ja suunnistaa oikeaan aikaan, oikeaan paikkaan.

30.03.2026 07:37:22
#745811 [+-] Piilota Suosittele

Kesäaikaan siirryttäessä muista työntö eteen, koska kesä on edessä. Talviaikaan tai siis normaaliaikaan varmaan takaa.

[ 2 viestiä | ]