>>759384 ei o mu auto lmao kaverin minibussi teen n+900 huoltoa just läppäri kouras säädettii diisseliruisku kondiksee A VITUN VOT 420 SMOKE BONGIVESI ja lyää lokarit kii pudotetaa pilareilta ja kaveri saa suksia vittuun alan polttaa pilvee ja kattoo animee. huome jatkuu parin vetarin vaihdol ja jousi+iskari vaihto operatsuunil ja ööö jotai muuta. no ei o viel valmista vast sain ilmattua jäähyjärjestelmänki. ainii huome pitää tsekkaa webaston ohjelmointi kukaan ei tiedä miten se käynnistyy vaik thermotopC tuol onki lmao
plus miks kela veis mitää ei ne maksa mulle eurookaan enkä mä oo niille velkaa eurookaan lmao wtf nigger