ghh ghh
koronabileet 2 koronabileet 2
Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3 Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3
näin sitä vaan mennään :3 näin sitä vaan mennään :3
Vitun kakara! Vitun kakara!
Moikka! :3 Moikka! :3
robocop oli oikeassa robocop oli oikeassa
shit happens shit happens
Huomaatko eron? :3 Huomaatko eron? :3
bulgaba! bulgaba!
Kuva5 Kuva5
Mit vit Mit vit
dark clown dark clown
siivoa ihminen nämä :3 siivoa ihminen nämä :3
Huutista Huutista
Kuva7 Kuva7
Whee! Whee!
karantteeni karantteeni
Vitu rasistit! Vitu rasistit!
MISTER BOOOND =( MISTER BOOOND =(
Silakointi Silakointi
MILF MILF
kissa :3 kissa :3
nyt ei menny ihan niinku oikein nyt ei menny ihan niinku oikein
 883 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 06.05.2018 14:17:07
[ + 11 | ]

Japanilainen bussilakko

[11553] [0.jpg] [0.24 MB] [1200x1597] [] []
0.jpg

japani

(222)  · 

lakko

(15)  · 

bussi

(89)  · 

protesti

(8)
06.05.2018 16:35:17
#54230 [+-] Piilota Suosittele

>>54215 Mistähän ne yhtiöt sitä rahaa saa kun ei lippumaksua peritä. Nää lakot voi hoitaa järkevästi tai sitten järjestää lähiliikenteen tukilakko aktiivimallia vastaan. Keidenhän ne kuvittelee niitä busseja käyttävän?

[ 6 viestiä | ]