>>262992 Joo no jokatapauksessa ko. mielikuva katolla matkustajasta tämän kuvan yhteydessä teki kipeää.. ei ole itseasiassa tullut aiemmin ajateltua tuotakaan mahdollisuutta kun on kuvitellut kuinka mukavaa olisi jos esim suomessakin saisi kesäisin möllöttää vain bussin katolla ja imeä ööliä tuulenvireessä.. :D
[
3 viestiä
|
]
⭰
Kerjäläisestä kerrankin hyötyä
bussin ovet
junarata
Insinööri, lääkäri ja pankkiiri näkevät kokispullon