rick roll rage rick roll rage
Chip Chip
Apujen friikki onnettomuus Apujen friikki onnettomuus
Seppo Valmet Seppo Valmet
Lähtisitkö opiskelemaan Lähtisitkö opiskelemaan
Rasismi! Rasismi!
teurastamo hyvällä paikalla teurastamo hyvällä paikalla
fuufuu fuufuu
parantava puku parantava puku
myrskyluodon kondola myrskyluodon kondola
Phenomena Music Dream I Phenomena Music Dream I
Totostaja Totostaja
Mine Mine
Mona meemi. Mona meemi.
boomeri boomeri
Tissi Tissi
Loppu kaupoista. Loppu kaupoista.
Isyystesti Isyystesti
tuhkis tuhkis
yllätys yllätys
afrikan lapset afrikan lapset
vitun suomalaiset vitun suomalaiset
tähti kollaasi tähti kollaasi
notkea mummo notkea mummo
 707 näyttökertaa, 3 viestiä, 10.93 MB, 1 tiedosto, 10.05.2018 17:45:23
[ + 2 | ]

Sankari

[11790] [Grenade-thrown-onto-basketball-court-during-game-[360p].webm] [10.93 MB] [540x360] [] []

koripallo

(29)  · 

kranaatti

(12)  · 

turvamies

10.05.2018 18:35:04
#55611 [+-] Piilota Suosittele

mua on ärsyttäny aina nää jenkkien dokkkarit missä puidaan jotain videota läpi, ehkä minuutin video, siitä puidaan ensimmäiset sekunnit läpi viiteen kertaan miten kaikki on hyvin linnut laulaa, mutta sitten DISASTER STRUCK!!!!! ja mainoskatkolle. Mainoskatkon jälkeen käydään 5 minuuttia taukoa edeltäneitä asioita uudelleen läpi koska kaikilla on keskittymishäiriö ja ohjelma on crack addiktin editoima. Sitten DISASTER STRUCK!!!!!!!!! OLI ONNI MITEN EI KÄYNYT TÄLLÄTAVALLA!!!!!! [tähän 5 min spekulointia jostain 1:100000000 vaihtoehdosta] tai tällälailla [tähän lisää spekulointia]. Sit mainoskatko jonka jälkeen käydään noi ekan mainosvälin asiat läpi ja DISASTER STRUCK!!!!!!!!!!! tätä jatkuu se puoli tuntia ja aina väliin mainitaan miten amerikka on maailman paras valtio.

10.05.2018 19:24:40
#55628 [+-] Piilota Suosittele

>>55611

Tämä taitaa olla kuitenkin näitä, "kaikkialla mörköjä ja sankari pätkiä" - joissa selitetään hyvin lyhyekösti että

1)jossain tapahtu jotain hirveää
2)mutta kuitenkin jotain positiivista
3)mainostauon jälkeen näet nämä pätkät (klippejä tulevista pätkistä)
4)ohjelman kesto tunnin, puolet mainostaukoja

[ 3 viestiä | ]