Yllätyitkö? Minä en Yllätyitkö? Minä en
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Siltsu Siltsu
Lasse Lasse
Hahaa homo :D Hahaa homo :D
look good job look good job
Mieto Mieto
Thank you sir! Thank you sir!
10 10
stop stop
Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
Sä runkkaat siellä! Sä runkkaat siellä!
Allu tuli takaisin Allu tuli takaisin
lol i troled u lol i troled u
Kirjastotäti Kirjastotäti
­ ­
joka sormella joka sormella
Pikselitaide 3/5 Pikselitaide 3/5
Tulevaisuus on jo täällä Tulevaisuus on jo täällä
xere teci ana lyysin xere teci ana lyysin
Pikselitaide 5/5 Pikselitaide 5/5
spurdo es spurdo es
Happy day! Happy day!
Gondolan musta aamu Gondolan musta aamu
 1 505 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 03.06.2018 00:03:01
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 03.06.2018.
👑 Katsotuin 03.06.2018.

Typerä finjävel!

[12876] [tiedosto.jpg] [0.15 MB] [1237x1491] [] []
tiedosto.jpg

mongoli

(40)  · 

suomalainen

(28)  · 

ruotsalainen

(14)
03.06.2018 22:43:29 | 23:47:15
#62754 [+-] Piilota Suosittele

>>62723 Totisesti, mutta se alkaa vaan vituttaa. Ikävästi Ruotsalaiset tekee aina kaiken joko yhtä hyvin tai, kuten useammassa tapauksessa, paremmin, kuin suomalaiset.

[ 7 viestiä | ]