Kissani Kissani
Huehuehue Huehuehue
Yritys hyvö neekeri Yritys hyvö neekeri
"En tiedä mitä teen" aloittelupaketti "En tiedä mitä teen" aloittelupaketti
Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV
Turpille omistettu Turpille omistettu
Rip Rip
Turpaan tulee Turpaan tulee
Vapaudut vankilasta Vapaudut vankilasta
Teit sen, Hal. Korkeammalla kuin kukaan Teit sen, Hal. Korkeammalla kuin kukaan
sykkii sykkii
Onneksi oli pehmusteet naamassa Onneksi oli pehmusteet naamassa
Ettekö pidä junista Ettekö pidä junista
maga maga
Odottamaton käänne Odottamaton käänne
Fred eläinten ystävä :) Fred eläinten ystävä :)
GET OUTTA HERE GET OUTTA HERE
Fucking Russia! Fucking Russia!
keksi otsikko keksi otsikko
Mikä maksaa? >:3 Mikä maksaa? >:3
;________; ;________;
Cthulhun nimeen! Cthulhun nimeen!
Rakastan sitä Rakastan sitä
Gondola ristiretkellä Gondola ristiretkellä
 1 353 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]