Luonnosta bongattu Luonnosta bongattu
Muille hauskempi video näin... Muille hauskempi video näin...
Mee nyt nukkuun t. kissa :3 Mee nyt nukkuun t. kissa :3
kosolalla jouluna kosolalla jouluna
Börh after midnight ;3 Börh after midnight ;3
En tiedä onko reposti, mutta laitoin silti En tiedä onko reposti, mutta laitoin silti
Maustemies Maustemies
30 vai 15? 30 vai 15?
Maahanmuutto Maahanmuutto
Sattumia Sattumia
Toukka Toukka
Gellersson Gellersson
Mustat tytöt 2 Mustat tytöt 2
Kohisee Kohisee
Aika menee nopeesti Aika menee nopeesti
Anteeksi nyt täytyy poistua ajoneuvosta Anteeksi nyt täytyy poistua ajoneuvosta
Yks über, kiitos Yks über, kiitos
Tässä pitää tietää tankkipeli... Tässä pitää tietää tankkipeli...
96,4% Luolaston käyttäjistä 96,4% Luolaston käyttäjistä
Aatun laatuseura Aatun laatuseura
Kurre Kurre
SNIBETI SNAB RAVE X--D SNIBETI SNAB RAVE X--D
Hyönteisleivän valmistus Hyönteisleivän valmistus
Grrr Grrr
 1 623 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 23.04.2019 11:02:40
[ + 10 - | ]
👑 Katsotuin 23.04.2019.

Neekeri ja natsi

[28444] [zilubns4.jpg] [0.1 MB] [942x492] [] []
zilubns4.jpg

sarjakuva

(525)  · 

slayjer

(73)
23.04.2019 11:25:14
#192833 [+-] Piilota Suosittele

192830


<Kyllä saatana saa taas hävetä, nyt suomi mainittiin :D
ÖYYYYYYH YEAH!
Siinä oli rock-historian kovin rock-biisi!!!

Kyseessä oli tietenkin RIO Niskalaukauksen Suomi 100v

Päivävuoro haluaa huomauttaa, että ÖYH Tramp on naisia lääppivä hirviönatsi ja tuota noin tähän päälle vielä, että Jussi Natsi-Aho kuuluu Trampin sadistiseen kulttiin, missä syödään mustia lapsia

Katkon jälkeen M'TULLICAH!

<master, master, master of puppets is pulling the strings!

23.04.2019 12:05:24
#192851 [+-] Piilota Suosittele

Jone Nikulaakin paskempia ”juontajia” on se öhö öhö kaikki on hauskaa-homo klo 16 ku ajelen kotio samalla taajudella (oikeasti aivan imbesilli) sekä se ilmeisesti erittäin vajaalla käyvä nainen ehtoommalla, jolla on lääkitykset kohdillaan, koska joka asia sanotaan niin tekonaurulla, että omiinkin ikeniin sattuu. Olis mielenkiintosta kuulla hänen olevan esim lääkäri, joka naurua pidätellen toteaa, että 4-vuotiaalla lapsellanne on syöpä ja sen perään vetää vielä happea hampaidensa välistä raivostuttavammin kuin kukaan.

23.04.2019 13:18:45
#192866 [+-] Piilota Suosittele

>>192853 ei mitään käsitystä onko hottis vai ei, mutta ihan vitun ärsyttävä se on.. valitsen kuunneltavan radioaseman juontajan ulosannin, en pärstäkertoimen perusteella

25.04.2019 21:41:56
#193943 [+-] Piilota Suosittele

193912

Herran sana, tai joku musiikki joka ylistää herraa. Yks lisäsyy miksi ajelen yleensä itse työmaalle. Sedan vaan ei kestä sitä loppumatkaa. Pari kilsaa kuoppasta tietä varusteet niskassa.

[ 13 viestiä | ]