Sampiakseli Sampiakseli
sherlock dog sherlock dog
Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan. Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan.
You suck Mcbain You suck Mcbain
Tampereella on tilanne päällä 🤣 Tampereella on tilanne päällä 🤣
RYPPIS ;D ;D RYPPIS ;D ;D
Reissumiehiä Reissumiehiä
Alligaattori Alligaattori
reilu kaveri reilu kaveri
Applehomo servattu Applehomo servattu
Britti fasisti Sir Oswald Mosley oli erittäin hieno mies myös Britti fasisti Sir Oswald Mosley oli erittäin hieno mies myös
ihana nainen ihana nainen
AIDS AIDS
Ensimmäinen demari. Ensimmäinen demari.
allahu akbar allahu akbar
Hevosella Helsinkiin Hevosella Helsinkiin
Kookomuslainen politiikka Kookomuslainen politiikka
Hyvää viikonloppua Hyvää viikonloppua
Kuka on sun isukki, häh? Kuka on sun isukki, häh?
Tohtori Mustekala on alkoholisti Tohtori Mustekala on alkoholisti
Kirby-peli Kirby-peli
Fiat punto Fiat punto
Nykymenoa. Nykymenoa.
Ilmastoasiaa. Ilmastoasiaa.
 1 623 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 23.04.2019 11:02:40
[ + 10 - | ]
👑 Katsotuin 23.04.2019.

Neekeri ja natsi

[28444] [zilubns4.jpg] [0.1 MB] [942x492] [] []
zilubns4.jpg

sarjakuva

(525)  · 

slayjer

(73)
23.04.2019 11:25:14
#192833 [+-] Piilota Suosittele

192830


<Kyllä saatana saa taas hävetä, nyt suomi mainittiin :D
ÖYYYYYYH YEAH!
Siinä oli rock-historian kovin rock-biisi!!!

Kyseessä oli tietenkin RIO Niskalaukauksen Suomi 100v

Päivävuoro haluaa huomauttaa, että ÖYH Tramp on naisia lääppivä hirviönatsi ja tuota noin tähän päälle vielä, että Jussi Natsi-Aho kuuluu Trampin sadistiseen kulttiin, missä syödään mustia lapsia

Katkon jälkeen M'TULLICAH!

<master, master, master of puppets is pulling the strings!

23.04.2019 12:05:24
#192851 [+-] Piilota Suosittele

Jone Nikulaakin paskempia ”juontajia” on se öhö öhö kaikki on hauskaa-homo klo 16 ku ajelen kotio samalla taajudella (oikeasti aivan imbesilli) sekä se ilmeisesti erittäin vajaalla käyvä nainen ehtoommalla, jolla on lääkitykset kohdillaan, koska joka asia sanotaan niin tekonaurulla, että omiinkin ikeniin sattuu. Olis mielenkiintosta kuulla hänen olevan esim lääkäri, joka naurua pidätellen toteaa, että 4-vuotiaalla lapsellanne on syöpä ja sen perään vetää vielä happea hampaidensa välistä raivostuttavammin kuin kukaan.

23.04.2019 13:18:45
#192866 [+-] Piilota Suosittele

>>192853 ei mitään käsitystä onko hottis vai ei, mutta ihan vitun ärsyttävä se on.. valitsen kuunneltavan radioaseman juontajan ulosannin, en pärstäkertoimen perusteella

25.04.2019 21:41:56
#193943 [+-] Piilota Suosittele

193912

Herran sana, tai joku musiikki joka ylistää herraa. Yks lisäsyy miksi ajelen yleensä itse työmaalle. Sedan vaan ei kestä sitä loppumatkaa. Pari kilsaa kuoppasta tietä varusteet niskassa.

[ 13 viestiä | ]