Kunniakaartin työpäivä loppui Kunniakaartin työpäivä loppui
Tämän takia haltijoita ei ole olemassa Tämän takia haltijoita ei ole olemassa
Hipsterjoulu Hipsterjoulu
Hyvän Mielen kuva Hyvän Mielen kuva
Suojeluhälytys Suojeluhälytys
Witold Pilecki - Inmate 4859 Witold Pilecki - Inmate 4859
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
Farting Preacher (internetin esihistoria) Farting Preacher (internetin esihistoria)
Ei nyt oo pääsiäinen saatana Ei nyt oo pääsiäinen saatana
Rauhotu nyt saatana! Rauhotu nyt saatana!
Skin suit Skin suit
Spermatesti Spermatesti
Benis :D Benis :D
Vihervassarin kalusto Vihervassarin kalusto
JJ, Judenjob JJ, Judenjob
Fernando Approves Fernando Approves
pasi pasi
Game of Cookies Game of Cookies
Brushie brushie :3 Brushie brushie :3
Haisulin exitus Haisulin exitus
Joulukalenterin luukku 16: Joulumies Joulukalenterin luukku 16: Joulumies
Heppa syö Heppa syö
PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
ISIS ISIS
 1 247 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 18.06.2018 13:18:10
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 18.06.2018.

Paljon päässä vikaa

[13733] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [498x2889] [] []
tiedosto.jpg

silpominen

 · 

selkä

(26)  · 

aivovamma

(5)
18.06.2018 15:59:51
#66731 [+-] Piilota Suosittele

No se on hyvä päättää kahessakymmenissä että sun selässä tulee koko loppuelämän olee verinahkanen bambu

18.06.2018 16:18:34
#66739 [+-] Piilota Suosittele

>>66731

Ja nuo arvet tulehtuu helposti. Todennäköisesti leikkasi maksimi-elinikäänsä useita vuosia. Puhumattakaan mahdollisista komplikaatioista elämän varrella...

18.06.2018 19:25:24
#66789 [+-] Piilota Suosittele

Läskiä ja nahkaa melkonen kerros. Ikävän näköistä, eikä lopputulos tavallisella tatuoinnilla olis paljoa poikennut.

18.06.2018 23:54:39 | 04:50:48
#66837 [+-] Piilota Suosittele

>>66754

Voi kyllä, arvet ei ole ikinä alkuperäistä ihokudosta vastaavia, vaikka kuinka paljon olisi bepanthenia laitettu. Tuon tasoinen ihonsiirto ei parane entiselleen ikinä.

Jos ei rasita nahkaansa enää niin voi olla kyllä ihan normisti. Poistaisin liiallisen auringonoton ja kaikenlaiset rasittavat liikuntaharrastuksen päiväjärjestyksestä.

Olen toki ylivarovainen ja en suosittele tämän tasoista (tai minkään tasoista) arpeuttamista ja body-modeja kenellekkään.

[ 12 viestiä | ]