Harjaa kissasi oikein Harjaa kissasi oikein
Rune ei odota Rune ei odota
sillanpää sillanpää
Painon nosto Painon nosto
Hyvä ystävä Hyvä ystävä
Perussuomalaiset Perussuomalaiset
Norjalainen terroristi Norjalainen terroristi
Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Röllikirja Röllikirja
Vaahteramäen Emil Vaahteramäen Emil
Porkkana < böögö Porkkana < böögö
Ilmai-seksi Ilmai-seksi
Olen Olen
Elon on kaikkialla Elon on kaikkialla
Gibby ja Kim, parhaat kaverit Gibby ja Kim, parhaat kaverit
Olympia kulta on taattu Olympia kulta on taattu
Ohhoh Ohhoh
Valkosibale Valkosibale
Jätkät hei nyt ryhtiä tähä hommaa Jätkät hei nyt ryhtiä tähä hommaa
Pääkkäri Pääkkäri
nyt selvisi postin toimitusvaikeudet nyt selvisi postin toimitusvaikeudet
Kipu on vain mielikuvitusta Kipu on vain mielikuvitusta
Stand [L A M B S A U C E] Stand [L A M B S A U C E]
 1 246 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 18.06.2018 13:18:10
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 18.06.2018.

Paljon päässä vikaa

[13733] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [498x2889] [] []
tiedosto.jpg

silpominen

 · 

selkä

(26)  · 

aivovamma

(5)
18.06.2018 15:59:51
#66731 [+-] Piilota Suosittele

No se on hyvä päättää kahessakymmenissä että sun selässä tulee koko loppuelämän olee verinahkanen bambu

18.06.2018 16:18:34
#66739 [+-] Piilota Suosittele

>>66731

Ja nuo arvet tulehtuu helposti. Todennäköisesti leikkasi maksimi-elinikäänsä useita vuosia. Puhumattakaan mahdollisista komplikaatioista elämän varrella...

18.06.2018 19:25:24
#66789 [+-] Piilota Suosittele

Läskiä ja nahkaa melkonen kerros. Ikävän näköistä, eikä lopputulos tavallisella tatuoinnilla olis paljoa poikennut.

18.06.2018 23:54:39 | 04:50:48
#66837 [+-] Piilota Suosittele

>>66754

Voi kyllä, arvet ei ole ikinä alkuperäistä ihokudosta vastaavia, vaikka kuinka paljon olisi bepanthenia laitettu. Tuon tasoinen ihonsiirto ei parane entiselleen ikinä.

Jos ei rasita nahkaansa enää niin voi olla kyllä ihan normisti. Poistaisin liiallisen auringonoton ja kaikenlaiset rasittavat liikuntaharrastuksen päiväjärjestyksestä.

Olen toki ylivarovainen ja en suosittele tämän tasoista (tai minkään tasoista) arpeuttamista ja body-modeja kenellekkään.

[ 12 viestiä | ]