Näistä aina revitään huumoria, mutta se on jo vanha vitsi, että "se pettää mikä klenkkaa." iPaska on ollu noiden johtojen kanssa kusessa jo pitkään ja varsinkin kun liittimet ei ole mitään hyllykamaa. Sen takia on haluttu päästä johdoista ja liittimistä eroon, eikä se ole mielestäni paska idea, vaikka Hi-Fi ei tykkää SiniHampaasta.
[
4 viestiä
|
]
⭰
this is my life nouw :3
Monty Python - Coconut Scene (with cats)
pallo :3
ohops
solmussa
Solmu harjoituksia
Nerokasta
narua :3
Kisun rimpuiluteline
NIKSIPIRKKA 420
Längistä!
Pelon lietsonta
Perseotsa
Liina alta
Kun on aivovamma niin on pakko
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
Video sisältää börhsijoittelua :3
Ei pääse poliisia karkuun
Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3")