Alkoholien nimistä tulee mieleen Gambina joka vanhan kansan suussa vääntyi myös muotoon kampiina tai kampiviina. Sama kielisolmu on monessa muussakin tuontitavaran nimessä kuten vaikka tupakassa, oletteko kuulleet kioskilla tai kaupassa kenenkään tilaavan punaista / light "Marlboroa"? Vai onko useammin kuulunut "Pist yks punanen / laitti mallu"?
[
2 viestiä
|
]
⭰
läski paska kuntoilee
Lukio vs. Amis
Jallu
Bed intruder
Quest for alkoholi
Viddu gäytii geulii absil kyddiä pakoon :DDDDD
pululla on jano
Lentäjä
täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel