>>758964
Semmosia ne tyypilliset naiset on. Aina haaveilee liehuvalettisistä Fabioista jotka tulee ja komentaa. Sitten iskee totuus vastaan ja ne alkaa vaan rääkymään, että "vittu sä oot paska jätkä, et oo yhtään kuin Fabio! Mä lähen jakaan persettä kaikille halukkaille koska sillä tavalla mä kostan sulle ku oot tommonen tavallinen ja normaali miäs!! Luin naisten Jallusta, että tällä tavalla miehen saa olemaan paras versio itsestään niin ny mä lähen Jamalin ja muiden Jalla Jallojen matkaan koska oot tommonen kusipää joka viittii etes puhua mitään mistään tunteista ku perkele!! Ja heti aamuyöstä sitten, jos vielä oon hengissä, niin soitan sulle nyyhkypuhelun, että Jalla Jallat raiskas mut ja kaikkeeeeeeeeee wwwwäääää wwwäääääääääää Miks et ollu pelastamassa muaaaaaaaaa wääääää, wääääääääääää!?!!
Nii'i, että kannattaako se olla ämmien perään ku pojillakin on miespimppi. Kannattaa ainakin kokeilla, tiedä vaikka pääsisit kimppakivaan Tynkkysen ja sen neekeriukkonsa kanssa niin siinähän ois jo melekeen Three Men and a Baby leffan juoni sitten.